Mijn Girlscene-partner kan alles!

Haaa dames!
Jullie kennen vast het programma ‘mijn man kan alles’ wel. Nou leek het mij leuk, om hier een girlscene-versie van te maken!

De bedoeling is dat je in groepjes van twee, die je zelf kunt maken of hier ingedeeld worden, opdrachten gaat uitvoeren. Deze opdrachten zijn niet de gewone ‘maak een looklet, schrijf een gedichtje’-achtige opdrachten, maar echte uitdagingen. Hiervan moet je een filmpje/foto inleveren, zodat het duidelijk is dat je de opdracht ook echt hebt uitgevoerd.
Je Girlscene-partner zet vantevoren in, hoe goed zij denkt dat jij deze opdracht uitvoerd. Degene die dit het slechts inschat, ligt eruit.

Om de beurt moet een van de 2 partners de opdracht uitvoeren, dus niet een iemand alleen maar inzetten en een iemand alleen maar opdrachten doen!

overigens hoef je dus niet bij elkaar in de buurt te wonen of iets dergelijks, want de opdrachten zijn bestemd voor 1 persoon, de ander hoeft alleen maar te wedden.

Ik zoek zo’n 8 deelnemers (dus 4 groepjes), meer mag natuurlijk ook!
-Irissss_x en Lovelolly
-xMARSHMALLOWW en LoveJDB
-Saycheeseamber en gleefan
-Chimu (pandadreamer) en electrocutee

Overigens heb ik nu even ingedeeld, als jullie andere voorkeuren hebben, hoor ik het wel!

Opdracht 1:
Hoeveel spekjes/marshmallows kan je partner in haar mond proppen terwijl ze nog steeds ‘mijn girlscene-partner kan alles’ kan zeggen, binnen 1 minuut?

Opdracht 2:
Hoe snel kan je partner een glas water van 25cl leegdrinken, zonder handen te gebruiken? (En ja, dat is mogelijk! :wink:)

Inzet:
Lovelolly: 21 seconden
Saycheeseamber: 32 seconden
ChiMu: 26 seconden

Uitslag:
Irisss_x: 15 sec. → GEHAALD.
Gleefan: 16 sec → GEHAALD
electrocutee:

DEADLINE INZET: Maandag 25 juli.
DEADLINE FILMPJE: Maandag 1 augustus.

Woehoe coooool, ik wil meedoen maar ik heb geen camera dus dat gaat m niet worden denk ik :’)
upje dus!

heee, je brengt me wel op een idee: om de beurt moet een van de 2 partners de opdracht uitvoeren, dus niet een iemand alleen maar inzetten en een iemand alleen maar opdrachten doen!
overigens hoef je dus niet bij elkaar in de buurt te wonen of iets dergelijks, want de opdrachten zijn bestemd voor 1 persoon, de ander hoeft alleen maar te wedden.

upje voor deze coowle wedstrijd, alleen ik kan niet meedoen door toetsweek! succes

up!

Jaa! Ik wil meedoen, ben volgende week wel 5 dagen weg, maar ik hoop dat ik het dan in het weekend kan doen.

i’m in!

ik wil meedoen! C:

Ik en SwanLake doen mee!

Swanlake, gaat zegmaar gokken, en ik uitvoeren.

Ik wil wel meedoen met m’n partner LoveLolly, dit post zo ook wel :'D

Ik volg wel! Heb denk ik geen goede materialen om aan alle opdrachten mee te kunnen doen…

Ik wil ook wel meedoen!

@swanlake en lovelolly, je moet om de beurt uitvoeren en inzetten, maar ik schrijf jullie erbij!

upje!
er mogen natuurlijk ook meer mensen meedoen!

Ah, ik wil ook meedoen (:

ZULLEN WIJ IN 1 TEAM? :DDD

JA IS GOED! :grinning:

DAMNSTARBUCKS & saycheeseamber

YEAH! :DDD

jullie staan erbij! :slightly_smiling_face:
ik wacht nog even of meer mensen mee willen doen, dan zal ik morgen de 1e opdracht posten.

yeeeuh