Mijn gezicht blinkt. Help!

Hallo meiden,
Ik zit met een probleem, mijn gezicht blinkt ( vooral mijn neus en kin ). Wat kan ik hier aan doen? Heeft iemand tips?

Dan heb ik nog een vraag, ik heb altijd wel een puistje langs mijn mond. bij de mondhoeken. Hoe kan dit? als de een weg is, komt de ander! heel irritant…

Wie kan me helpen? :flushed:

Je bedoelt denk ik glimt?
Dat is omdat je huid gedurende dag vet word…

Ik weet niet of je foundation gebruikt maar je kan dit afpoederen.
Je kan ook poeder gebruiken zonder foundation hoor!

Kan gewoon puberteit zijn die puistjes, idk.

Voor de glimmende huid: van essence is er een potje matterende crème. Zit in in een vierkant doosje, wit met paars is maar 2,80 werkt bij mij als wonderspul!

Voor de puistjes: idd puberteit denk ik, misschien goede gezichtsreiniging, dagcrème, nachtcrème en scrub? Maar helemaal wegkrijgen zul je waarschijnlijk niet als het te maken heeft met je puberteit.

Je kan tegen de puistjes rozenwater gebruiken. Rozenwater op een watje, over je gezicht wrijven, gezicht afspoelen, bodylotion/dagcréme er op.

Bij mij werkt het heel goed!

Thnx! Waar haal je dat rozenwater?

xxx

Waar haal je dat potje matterende creme?
xxx

Kruidvat

Thnx :slightly_smiling_face:

Als het vooral rond je mond zit is het eerder dat de huid daar verstopt raakt vanwege wat je eet, dus ik zou ook even proberen de huid rond je mond niet al te veel aan te raken en misschien wat netter te eten als je dat niet deed.

edit: Of je leunt heel veel op je handen (op je handen zitten enorm veel bacterien), maar dan zit het meer op je kin en/of kaaklijn

Pure rozenwater kun je kopen bij Erica (drogist oa in Utrecht en Amersfoort). Bij de Kruidvat kun je het ook kopen, alleen zit daar dan weer spul bij waardoor het dus niet puur is.
Is inderdaad erg fijn spul, ik gebruik het ook. Het ruikt lekker en geeft een fris gevoel.