Mijn gevoelens in de knoop

dames, ik had al een eerder topic geopend over een jongen op 't werk. daar wil ik het graag over hebben. ik besef gewoon dat ik hem wel zie zitten, alleen, er is 1 ding. normaal knap ik niet af op het uiterlijk, ik knap nu ook niet af, maar hierdoor ga ik wel twijfelen. hij is kaal, omdat hij een ziekte (vind ik nogal een naar woord) heeft. maar hij is wel heel lief, ik zit nu gewoon met mijn gevoelens in de knoop. wat nu? alvast bedankt! (: xx

niemand? :slightly_smiling_face:

Als je hem alleen maar laat schieten omdat hij kaal is… (haarziekte? Had mijn buurjongen ook…)

Heel veel mannen worden op latere leeftijd nog kaal en iedereen eindigt als een lelijk bejaard schepsel. (sorry, het is bot.)
Ik denk dat je goed moet overwegen hoeveel hij voor je betekent en of je er volledig voor wilt gaan…

Zo heeft iedereen wel wat… al valt het natuurlijk op als iemand kaal is. Maar er zijn hele kleine jongens, hele grote jongens, jongens met een babyface, jongens die op jonge leeftijd al veel rimpels hebben, jongens die last hebben van puistjes, jongens met vet haar, jongens met een dikke buik, jongens die juist heel mager zijn, en zo kun je nog heel lang door gaan
Dus als kaal het enige minpunt is, zou ik er gewoon voor gaan!

ja, qua innerlijk, hij is gewoon heel lief enzo …

Inderdaad. Vind het slecht van je dat je doordat die jongen iets heeft waar hij niks aan kan doen en niks aan kan veranderen, twijfelt over hem.
Hoe noemen we zoiets ookal weer…
Hypocriet?

@bluemonday
Nou, daar gaat het toch om? ^^

Nah, hypocriet kan ik het niet noemen. 'K bedoel, het is gewoon twijfelen, zijn innerlijk is wat ik er tot nu toe vanaf weet heel goed, lief, aardig en je kunt met hem lachen …

Ik wil best voor hem gaan, ben alleen dat ik hem later kwets als het toch niet is wat ik er van verwacht had …

at least, try!

anders ben je net als ik,
dat je gewoon je de hele tijd kut voelt omdat je t neiteens geprobeert heb!
jump then fall, zoals taylor swift zingt (aa’)

Ik weet dat mijn vriend op zijn 25 wss al helemaal wit haar krijgt net zoals zijn vader ( " :

jongens die knap zijn kunnen ook een kut innerlijk hebben,
dus ik zou je zeker niet door z’n uiterlijk tegen laten houden!
straks heb je spijt dat je het niet eens geprobeerd hebt,
en als je bang bent om iemand te kwetsen kan je beter nooit aan een relatie beginnen, want die kans loop je altijd…

Misschien ook wel handig om te weten wat voor ziekte hij heeft. Als het levensbedreigend is, zou ik er nog maar even goed over nadenken…

knap je af omdat ie kaal is?
want daar had je het eerst over, en dat heeft totaal NIKS te maken met wat je nu zegt

of gaat het je toch om zn ziekte ofzo?

Als je daarom twijfelt, vind ik je tamelijk hypocriet.
En vind ik dat hij iemand verdient, die voor hem gaat om het totaalplaatje.

Boeiend of hij kaal is, en of hij een ziekte heeft.

Zegt dat wat over zijn lieve karakter?
Hoe hij jou behandeld?
Voegt het uberhaupt wat toe?

een vriend van mij had altijd haar, half lang en veel lieve krulletjes. echt superschattig maar toen vond ik hem niet zo aantrekkelijk, totdat ie zich kaal had geschoren! My god… En nee ik val niet op kaal helemaal niet zelfs!

Maar wat ik bedoel te zeggen: misschien is die wel super lelijk met haar? Gewoon omdat het dan zo’n vettige pluizige rare hoofd heeft? /Dit komt dan door een ziekte maar dat betekent niet dat ie dan gelijk minder waard is… en als jij vindt van wel dan verdient ie beter

Ja, het is niet om zijn ziekte. Maar ik val eigenlijk totaal niet op kale mannen om het zo even te zeggen. Ik denk dat ik er gewoon voor moet gaan ja!

Nou ja, als je een relatie hebt met iemand is het toch ook wel een pluspunt als je een beetje aangetrokken bent tot die persoon?
Daarvoor hoef je toch niet hypocriet te zijn? Ik denk dat sommige mensen hier het woord hypocriet eens moeten opzoeken… Als zij op hem afknapt zal hij dat ook wel merken in bed bijvoorbeeld. Met alle problemen vandien