Mijn geheim #1

Het begon allemaal toen mijn ouders uit elkaar gingen ik was nog jong en mijn zus was 13/14 jaar. Me vader bleef met ons in het oude huis wonen en mijn moeder trok met haar nieuwe vriend op een flatje niet zo ver van ons vandaan. De nieuwe vriend van mijn moeder had zelf ook twee kinderen , een dochter van mijn leeftijd en een zoon van de leeftijd 13/14 jaar. Het waren zo wel leuke kinderen maar mochten veel meer dan ik en me zus. Zij mochten elk weekend bij hun vader slapen maar ik en me zus niet. Hij begon me moeder dingen te verbieden zoals naar ons toe komen , of ons cadautjes geven en wat ik hem nooit zal vergeten : Mijn communie , mijn eigen moeder mocht niet naar mijn communie komen , hoe erg is dat.
Dat vondt mijn vader al erg raar.
Op een avond hoorde ik bij mijn vader op de kamer de telefoon gaan dus ik ging aan de deur luisteren. Ik dacht dat het me moeder was maar wist het niet zeker. Me vader kwam zijn kamer uit en pakte zijn jas en auto sleutels en zei tegen me zus dat hij over een uurtje terug was en dat ze op mij moest letten.
Na een paar uurtjes kwam mijn vader thuis, gooide zijn sleutels en jas neer en gin naar boven. Ik zag dat hij een beetje bloed op zijn shirt had. Ik vroeg aan mijn zus wat er was maar wist ook niet wat er aan de hand was.

De volgende ochtend kwam mijn vader naar beneden en ik vroeg hem wat er was.
hij zei dat hij met mama naar het ziekehuis moest.
ik vroeg of mama was aant bloeden en hij zei eerlijk ja, ze was gevallen van de trap de vriend was er niet dus ik had geen optie om niet te gaan.

Paar dagen verder mochten ik en me zus bij mama gaan logeren.
Dat was het ergste logeer partijtje wat ik ooit heb gehad.
Mijn zus mocht naar een vriendin in de buurt en ik was thuis met mama en haar vriend, ze hadden slechte zin, volgens mij ruzie
het liep totaal uit de hand. hij pakte haar vast en duwde haar tegen de deur . hij pakte een stuk touw en deed hem om haar nek, het enigste wat hij zei : Als ik nog 1x hoor dat je met hem was vermoord ik je.

vervolg komt

enigste = enige

Dat was de eerste fout die ik zag maar er zitten er nog veel meer in :stuck_out_tongue:.

is dit echt zo, of gewoon een verhaal?

verderverderverderrrrrrrrrrrr!!!

let vooral ook op ‘me’, bijvoorbeeld bij ‘me vader’
dat moet gewoon ‘mijn vader’ zijn.
en getallen lang uit schrijven =)

wow is het echt of niet

gin moet ging zijn, maar wel spannend.

Dit is allemaal echt helaas

omg is dit echt? wow! heftig

Na de eerste zinnen haakte ik af:
Het begon allemaal toen mijn ouders uit elkaar gingen. Ik was nog jong en mijn zus was 13/14 jaar. Mijn vader bleef met ons in het oude huis wonen en mijn moeder trok met haar nieuwe vriend op een flatje niet zo ver van ons vandaan.

Sorry, maar ik kan daar niet zo goed tegen

sorry voor de typ fouten ik ben slecht in nederlands , ben zelf niet eens nederlands vandaar ik doe mijn best

Morgen komt mijn geheim #2