mijn gedachten..what's goin on?

ik snaap er helemaal nix van :anguished:? , ik heb een leuk leven: genoeg vrienden, een heel lieve familie, op school gaat t weer goed(okee heb trouwens ook geen vriendje maar daar ben ik nu nog ff niet naar op zoek), kortom er zou niks moeten zijn waar ik me druk om zou moeten maken, toch heb ik heel vaak van die korte stress-momenten bijvoorbeeld als ik goede cijfers moet halen omdat dan ‘mijn leven ervan afhangt’ (opleiding is heel belangrijk voor mij). En nu zit ik achter mijn bureau een beetje te piekeren wat me op dit moment eigenlijk dwarszit: ik voel me chagrijnig…vandaag toen ik naar huis ging zat ik mij de hele tijd af te vragen wat ik wil bereiken met dit leven?, ik kan toch niet zomaar gewoon zo’n standaard leven leiden??! ik wil iets doen met mijn leven maar weet niet wat??! En dan vaak als we op school bijvoorbeeld weer nutteloze lessen hebben (geloof me dat zijn er veel), moet ik er gewoon altijd aan denken dat ik mijn tijd niet mag laten verspillen…ooooohw wat een dilemma… (okee misschien komt dit ietwat filosofisch over maar geloof me ik ben GEEN filosoof laat dat duidelijk zijn :cold_sweat: )

dat heb je wel eens…
ja dat klinkt heel zielig maar dat is gewoon zo, heeft iedereen wel eens…

Ach dat heeft iedereen wel eens, maarja het is wel vervelend :stuck_out_tongue:

zo is het leven, ups en downs.

maar wat doen jullie dan om weer wat ‘vrolijker’ te worden? :anguished:?

nou… dan heb ik best veel downs XD. Najaa, ik heb dit ook, ik denk ook vaak van ‘dude… is dit mijn leven?’ en waarom verspillen we zoveel tijd aan school? school stinkt en het maakt geeft je druk om goed te presteren.

ik hou wel gewoon van mijn schoolvrienden, hoor.

ik had dat ook. naja ik wilde eigelijk wat bereiken in me leven. wilde uit nederland weg en naar amerika ofzo. hahah
maar toen ik dat soort momenten had ging ik met het van me af schrijven. luchtte heel erg op. of met iemand praten.

dat heb ik ook gehad maar door veel te gaan partyen en afspreken met vriendinnen werd het leven weer leeeeuk!

Dingen doen waar je je goed van gaat voelen. Een dagje voor jezelf nemen. Met een vriendin naar een spa of gewoon iets leuks en relaxed doen. Of anders een keer lekker vroeg naar bed. Daar word je echt fitter (en ook vrolijker) van.