mijn fotoss :]

• nevermind…-

Ik vind de foto’s niet echt mooi of orgineel,
maar ik vind die tweede wel heel leuk!

het zijn gewoon foto’s
net zoals ieder ander mens kan maken,
heel normaal en niet bijzonder.

probeer iets op een mooie manier op de foto te zetten,
die laatste met die duif bijv. als hij wegvliegt ofzo.

het zijn niet zo’n hele mooie foto’s vind ik, ze hebben ook niet zo’n goede kwaliteit.
de tweede foto vind ik wel heel erg leuk, de blik van het meisje is heel mooi!
ga vooral lekker veel oefenen met verschillende onderwerpen!

Idd, niet heel bijzonder

de 2e foto vind ik leuk, de dierenfoto’s zijn een beetje inhoudsloos als je begrijpt wat ik bedoel, en de (neem ik aan)zelfportretten vind ik eerlijk gezegd ook niet erg veel voorstellen.
vooral de eerste, met die blauwe nagels is wel een beetje van ‘ik ga op de foto en ik moet ff mooi kijken en mn hand op mn wang leggen’.
kijk hij is niet lekker spontaan ofzo, een beetje te ingestudeerd.

ja dus dat is mijn tip, probeer wat spontaner te kijken op foto’s, en probeer foto’s te nemen met een verhaal erachter, niet zo van oh een eend. *klik*

edit: ik lees net dat je best een dure camera hebt? waarom heb je die gekocht dan, als je niet eens weet hoe je er mee om moet gaan? of is die van je ouders ofzo?

[b]Hippe Foto’s …

Maar alleen zijn de eerste paar foto’s niet heel scherp en heeft ruis (behalve de tweede)

Maar het zijn wel leuke portretfoto’s <33

xoxo
[/b]

de kwaliteit kan idd wat beter…:camera: gewoon oefenen en trouwens met paintshop kun je onscherpte er mooi uit halen…

ik dacht eerrst dat je 8 was O.o maar ik zag later dat het meevalt haha sorry!!!

verder zijn het het gewoon simpele foto’s:ja: