Mijn foto's

Toen ik die tweede zag dacht ik; wauw die heeft talent! Maar toen ik naar beneden ging vond ik ze steeds minder mooi worden. Ik vind sommige niet heel scherp en ook overbewerkt

Overbewerkt is meestal de bedoeling. :wink: Maar goed ik zal er op letten met de scherpte…

die stoel is echt heel vet!

ik vind het niet echt bijzonder sorry.

dat kan waarom niet?? (A) Want hier heb ik niet zo veel aan… Ik wil graag een beetje tips :slightly_smiling_face:. Oke het is dus niet scherp. En over bewerkt. Maar ik denk dat dat wel per persoon verschilt? Of niet kan ook…

-

-

Ik vind in je eerste post de stoel en het schaap erg sterk. Ze brengen sfeer over en vallen op. Ter vergelijking met de laatste in je post: die heeft dat juist niet. De foto is te wazig (ookal was het zo bedoelt, het komt niet goed over) en het ziet er meer uit als een hyvesfoto. Trouwens in je derde post, de laatste foto: Die vind ik ook echt erg tof!
Een tip: probeer eens een ander perspectief te nemen met je fotos :slightly_smiling_face: Bijvoorbeeld in je 2e en 3e post fotografeer je bijna alles recht van voren, dat maakt de foto minder spannend!
Sorry voor als je dit ‘iets te veel’ commetaar vind, ik bedoel het gewoon positief om je verder te helpen :slightly_smiling_face:

Ik snap wat je bedoelt nee helemaal niet te veel kritiek juist fijn. Aangezien hier veel mensen zeggen dat het niet mooi of wel mooi is hier kan ik teminste wat mee ik snap alleen niet waarom de laatste foto het niet doet.