Mijn foto's

-

wat is dat eerste als ik vragen mag?
de foto is mooi, het ziet er alleen een beetje viezig en eng uitXD

die met die bloempot vind ik trouwens echt heeel mooi!
en die stoel ook,
alleen die eerste en die met dat meisje vind ik dus een beetje eng…, en de boodschap of zoiets komt ook niet echt op me over XD

water in een slabak en dan eh blauwe inkt er in en dan nog meer inkt er in en dan eh geduld! tot dat ie mooi is:)

dat meisje ben ik zelf even ter verduidelijking en ja op die laatste foto ben ik ook zelf… eh het moest een beetje dromerig voorstellen :wink: maar bedankt voor al je commentaar! :slightly_smiling_face:

die stoeel! ahh ik vind de sfeer van die foto echt heel mooi :slightly_smiling_face:
De rest vind ik eerlijk gezegd niet zo ‘boeiend’. Niet boeiend als in pubertaal, maar gewoon simpelweg niet interessant genoeg om er van op te kijken zegmaar. Alhoewel ik het schaap toch erg leuk vind. En dat eerste meisje heeft ook wel wat, de foto dan. :’). Nouja dit is ook een soort up zegmaar.

die eerste foto met dat meisje vind ik juist heel mooi

dankjewel voor jullie reacties… :slightly_smiling_face:

niet zo speciaal, maar wel grappig, maar de laatste en die van het water zijn heel onscherp en onduidelijk, heel jammer!

Die foto met dat schaap vind ik echt heel leuk! =)
Mooie foto’s !

2e is erg mooi, de rest niet zo heel speciaal =]

Foto met het schaap is idd erg leuk!

Ik vind die stoel wel vet :slightly_smiling_face:

Die stoel is wel mooi, maar de rest is een beetje standaard.

-

Deze vind ik erg erg mooi, de rest boeit me niet zo.

ik vind ze echt bijna allemaal mooi, vooral die laatste 3!

-

DIE ENALAATSTE <3
ik heb geen idee waarom maar ik ben der echt verliefd op ^^ De rest vind ik niet zo. :stuck_out_tongue: Sorry ^^

sommige vind ik echt geen mooie kwaliteit