Mijn foto's ^^

```html
Hee.
Ik ben Yara, ik ben 17 en ik wil fotografie gaan studeren.
Ik ga volgend jaar een vooropleiding doen op de kunstacademie (naast mijn 6vwo, het is op zaterdagen namelijk), ik heb toelatingsexamen gedaan en i kben toegelaten =D
Ik wil graag wat foto’s laten zien, omdat ik het wel fijn vind als ik weet wat andere mensen vinden.
Dus als jullie tips hebben, heel graag ^^

Sorry dat de fotos groot zijn, maar je moet even wachten dan worden ze normale grote.

Ik begin maar met twee foto’s hieronder dan.

Image and video hosting by TinyPic

(deze foto is gemaakt met een simpele digitale camera en niet met mijn spiegelreflex, want ik had hem toen nog niet, vandaar mindere scherpte enzo.)
En ja, ik heb hem wel zelf gemaakt, want het is met de zelfontspanner met een spiegel erachter zodat ik in de spiegel het schermpje van de camera kon zien xD

En dat is mijn zusje ^^

Geef je mening als je wilt.
xx
```

ik vind ze nog helemaal niet boeiend. Ik vind de houding wel interessant, maar als je wat meer had geprobeerd te spelen met kleur en lichtinval zou het er interessanter uit zien. Probeer aparte schaduwen, lichtinvallen, hoeken etc te vinden.
Aan welke kunstacademie ga je die vooropleiding doen? Arnhem?

Breda.
Anders is het niet echt aan te reizen vanuit Zeeland, nogal een uithoek helaas…
Bedankt voor je reactie =)

```html
Qua lichtinval/schaduw wat extremer dan:

```

oke :slightly_smiling_face: Breda. Zeeland is hardstikke leuk hoor! Geen uithoek :grinning:
Ik vind dat je in deze foto wel goed met het licht gespeeld hebt, alleen oogt hij wat slordig omdat je het niet helemaal recht is. Maar probeer meer van zulke dingen uit :wink:

Ik vind het eigenlijk helemaal geen interessante foto’s als ik eerlijk ben!

ik vind het op zich wel mooie foto’s
maar ik vind het ook knap dat je naast je 6vwo ook nog dit gaat doen.
echt knap.

Hmm, ik vind het juist mooi dat ie niet recht is. Daar wordt de foto veel interessanter van :stuck_out_tongue: Zo zie je maar dat het ook een kwestie van smaak is…

Hoe dan ook, succes met je vooropleiding :slightly_smiling_face: Ik ben stiekem wel jaloers dat ik zoiets niet heb gedaan in vwo6!

ja opzich… daar heb je ook wel een punt. Alleen als ik er naar kijk oogt ie voor mij wel slordig, maar niet lelijk ofzo hoor, haha