Hee, deze foto’s heb ik gemaakt, wat vinden jullie ervan ? :] & wat kan ik verbeteren ? x
1.
Ik kan je foto’s helaas niet zien!
www.fotografie.twespa.nl
Leuke foto’s, 7 en 8 vind ik de leukste.
Foto 6 is prachtig.
Je meeste foto’s zijn niet scherp. 6 is wel oke, maar daar heb je voornamelijk geluk met het zon licht wat op de bloemen valt. 2 had ook erg mooi kunnen zijn als ie scherp was…
Mijn advies is om echt je te gaan verdiepen hoe je mooie scherpe foto’s krijgt.
nummer 5 vind ik echt heel gaaf! (:
Ik word een beetje duizelig van de foto’s haha. Denk dat het komt omdat er overal waas en scherpte in zit. Veel succes!
Ik vind ze super mooi vooral die int zwart/wit
Ze zijn inderdaad bijna allemaal niet (goed) scherp, erg jammer. Daarnaast vind ik ook de kleuren wat flets, en bijv. 9 (de zwart-wit foto) is meer flauw grijs dan een zwart-wit foto met goed contrast. En in 6 stoort die overbelichting me enorm erg, het leidt de aandacht af van de omgeving.
8 vind ik wel mooi, behalve dat ik hem nogal ‘standaard’ vind scherpgesteld. Zo van: camera richten, autofocus, klik, klaar. Terwijl het een veel interessantere foto had kunnen zijn als je een ander punt voor de focus had gekozen, nu maakt hij me een beetje duizelig.
Ik vind 10 nog de mooiste Sommige zijn onscherp of net als bij 7 en 8 vind ik de vage bloemen op de voorgrond erg storend, verder twee goede foto’s.