Mijn foto's/creaties. commentaar

verwijderd

ik vind dat niet mooi, duidelijk bewerkte foto’s. En dan bedoel ik ingeplakte dingen sorry!

nee oke, dat kan he!

Over de fotos…
Ik zou wat meer werken aan de houding van mensen die je fotografeert (of ben je het zelf?), vooral in het eerste beeld. Ik weet niet welke boodschap je wilt overbrengen maar er is qua kleding en locatie volgens mij wel over nagedacht maar haar houding is nogal nietszeggend…
Probeer is wat op te zoeken in boeken/tijdschriften en probeer wat meer met houdingen want ze staat er een beetje ongemakkelijk bij en dat was waarschijnlijk niet de bedoeling (:
Ik vind het idee voor je 2e beeld een beetje cliché, naar de zee kijkend… tja… ik ben er persoonlijk niet zo’n fan van…
Je derde foto is wel leuk t idee is wel ok voor een zelfportret…
Over de bewerking…
Ik snap de link tussen de zee, engelvleugels+bliksem en vogels niet echt? Misschien kan je beter brushes opzoeken op google of deviantart die wat meer met de foto te maken hebben (als je met photoshop werkt)

De laatste foto is té oooverduidelijk bewerkt. Echt héél veel ruis, of komt dat door je ISO die nogal hoog stond? Het ziet er een beetje naar uit dat het orgineel onderbelicht was en teveel is opgelicht met een bewerkingsprogramma ofzo…
Opbouwende kritiek hopelijk kan je er iets mee :3

Bedankt voor de tips!
maar de derde foto is niet bewerkt. Ik had de camera verkeerd ingesteld, maar vond het wel mooi.

En mijn bedoeling was van de eerste foto om engeltjes te maken en de houding is inderdaad verkeerd. De foto’s waren niet zo goed gelukt en ik heb geprobeerd er iets van te maken;)

Ah okay, tja hijs gewoon nogal ruizig en dat is niet echt goed in fotografie dus ik zou hem als ik jou was opnieuw maken met goeie instellingen want verder issie wel leuk :slightly_smiling_face:

Beetje… fake.
maar als dat er niet geweest was zouden ze best leuk zijn geweest.