mijn fotografie

ik vind je foto’s ook niet zo bijzonder, het is zeg maar gewoon een beeld, dat je ook ziet als je naar buiten kijkt… Je kan bijv. proberen 1 ding er op een mooie manier op de foto te zetten, of bijv. wat je hebt gedaan met die voetstappen in de sneeuw, dat je daar meer op inzoemd, en niet nog allemaal dingen er om heen ziet… (ik vond dat trouwens wel een mooie foto :slightly_smiling_face:)

Opzich kan je van hele gewone onderwerpen best mooie foto’s maken… speel met de hoek waaruit je de foto maakt… maak gebruik van de dieptes en schaduwen enz.

en over jouw foto’s… speel even met je belichtingswaarden want ze zijn wat overbelicht lijkt het… ik weet niet of je ze zo bewerkt heb of dat ze zo genomen zijn…?

niet onaardig bedoelt hoor, maar ik vind ze een beetje van, wow iedereen maakt foto’s, dan ga ik ook foto’s maken! ik denk dat je er toch gewoon aanleg en passie voor moet hebben. niet dat ik gelijk zeg dat jij dat niet hebt, maar je ziet het zegmaar niet echt in je ‘werk’ terug.
maar als je het echt graag wilt, moet je gewoon doorgaan, misschien wordt het wel beter :slightly_smiling_face:

idd, dat wou ik ook zeggen.
maar ik vind de foto’s zeker niet lelijk of zo, maar ook niet echt speciaal.

Familie kiekjes, en waarom heb je die laatste foto geplaats, vind je die zelf wel mooi?

weetje, misschien heb je gewoon geen aanleg…

Saaai

Ik zie dat je niet al te beste kritieken hebt gekregen en daarom wil ik ook zeggen dat fotos maken ook best moeilijk is.

Ik doe nu sinds kort een opleiding fotografie en video en heb in een korte periode wel veel geleerd.

Nu heb ik een redelijk uitgebreide “Fotografie uitleg” gevonden, waar eigelijk alles in staat wat je moet weten.

Pluspunt van deze uitleg is dat je geen profesionele camera nodig hebt, deze uitleg geld ook voor alle simpele digitale camera’s van tegenwoordig en hij is in het Nederlands.

Hier is een link naar de site; http://bleupearl.blog2blog.nl/

Veel plezier en succes :wave:

Dat is echt een handige site :grinning: