Mijn filmpje ( autisme)

Ik wil graag een filmpje delen met jullie.
Heb wel eens vaker een flimpje erop gezet.
Maar deze is weer nieuw.
Hoop dat jullie hem mooi vinden.

http://www.youtube.com/watch?v=lEFVgF4-_tY

interessant! ik heb vorige week nog een presentatie over autisme bijgewoond! :slightly_smiling_face: zo ben ik mensen met autisme veel meer gaan begrijpen.

Wauw mooi filmpje :slightly_smiling_face:

Heel mooi en aangrijpend filmpje

Bij het plaatje verandering staat alleen: de kleinste dingen kunnen helemaal van slag maken

daar moet nog het woordje ‘‘mij’’ tussen!

Maar echt super mooi filmpje!

Ohja, dankjewel! Ga het proberen te veranderen!

Mooi gemaakt!:slight_smile:

Erg herkenbaar - mijn broer is namelijk ook autistisch.

Mooi filmpje. (:

heel goed gedaan. dit is echt een filmpje voor mensen die niet goed weten wat autisme is.

Mooi filmpje!

Er zitten wel een paar kleine spelfoutjes in, maar dat vergeef ik je, omdat je filmpje zo mooi is :stuck_out_tongue:

heel mooi!
een jongen uit mijn klas heeft asperger, dat is geloof ik een vorm van autisme
en hij is écht helemaal gek op treinen (waarschijnlijk omdat die op tijd rijden en dus nauwelijks te laat komen denk ik), wel leuk. dus toen ik dat zag van: ik ben gek op dingen die bewegen, daar kan ik uren naar kijken dacht ik meteen aan hem, haha.
Wel sneu, want hij zit er in de klas niet goed tussen. En als er iets verandert in het rooster, wordt hij ziek (zoiets zegt hij) en dan gaat hij naar huis, om na een paar dagen weer naar school te komen. Heb eigenlijk best wel medelijden met hem :frowning_face:

Hihi, ik ben niet zo goed in spelling! Maar je mag ze altijd zeggen hoor… dan verander ik ze! :slightly_smiling_face:

Heel mooi, het laat heel goed zien hoe jij je voelt.

Trouwens, nog een spelfoutje, op 0.53 staat er over licht overprikkelt. Ik geloof dat dat overprikkeld moet zijn.