Mijn feestje (voor vriendinnen)

Ik ben dinsdag jarig, en mijn verjaardag vier ik over 2 weken ofzo voor vriendinnen.
Maar ik zou graag julie mening willen weten wat jullie ervan vinden + tips aan toevoegen.

• eerst gaan we gezellig met ze alle courmetten
  • en daarna een filmpje kijken
  • tussendoor wat foto’s maken

tipssssssss?

*gourmetten

Het is wat standaard maar ik ben nou niet echt the one met de vette feesten dus ik kan maar beter niet posten xD

UP

of meningen?

lijkt me leuk!
hou je het 's avonds?
dan kan je misschien onder de film, een maskertje doen?

oh okee xd
naja toch bedankt.

ja 's avonds, dankjewel! :slightly_smiling_face:

lekker kopje thee drinken, met veeeeel koekjes en chocolade!

gourmetten is idd leuk, film kijken ook, je kan ook bizarre opdrachten doen. Ik las iets in de CG dat je 3 bakjes maakt met bijv in bakje 1 alle namen van iedereen, in bakje 2 zitten gekke persoonsvormen zoals bijv aai of lik, in het derde bakje zit een voorwerp bijv een servet of handdoek. Dit is denk ik het leukst als je in een melige bui bent xd

ik las het ook ja, toch bedankt. je hebt me wel op het idee gebracht (:

hh :flushed:

leuk idee! Indd bedenk een gek spel, is altijd leuk met vriendinnen!

oke dankjewel!
maar wat voor gek spel?

Doen Durven Waarheid :’)
Blijft wel leuk eigenlijk, alleen moet je wel afspreken dat je bij ‘doen’ het wel echt moet doen.

En kijk eerst een actiefilm om de spanning erin te krijgen, daarna een horrorfilm, en daarna een romantische komedie met een happy end.

Doe ik ook altijd met me verjaardag… af en toe wissel ik het film kijken om met op stap gaan.

Ik ben geen party hardy, dus dat soort feestjes vind ik echt leuk.

bedankt allemaal (:
toch weet ik nog steeds niet wat voor spel ik zal gaan doen.

misschien daarna uit?

singstar is ook altijd leuk! of twister.

^ singstar is geweldig haha!

Gourmetten is wel gezellig altijd, moet je alleen niet echt met heeeel veel mensen doen. Film kijken is ook wel okee, maar ik vind dat wel een beetje standaard, je kunt ook een (drank)spelletje doen, maar ik weet niet hoe oud je wordt. Of gewoon uren lang gourmetten en daarna chocoladefonduen, en wie iets in de chocola laten vallen moet een doen-durven-of-de-waarheid opdracht doen.