Mijn ex..

Ik heb afgelopen zomer het uitgemaakt met mijn ex. Het was een verre afstandsrelatie (3 uur reizen). Ik heb 9 maanden wat met hem gehad, maar op een gegeven moment werd alles te ‘‘gewoontjes’’ en die afstand wou ik niet meer. Dacht ik. Het was meer een beste vriend dan een vriendje.
Hij ging een week later op vakantie met vrienden en daar heeft die een ander meisje leren kennen, daar heeft die nu nog steeds wat mee. Toen hij terugkwam en mij dat vertelde raakte ik helemaal in paniek. Ik had een verkeerde beslissing gemaakt, ik had hem nooit mogen laten gaan. Maar het was al te laat. Ik heb er echt heel erg lang mee gezeten, maar het gaat nu gelukkig weer beter. Ik heb hem nadat hij terug kwam van vakantie nog erg vaak gesproken, maar er waren telkens ruzies omdat ik jaloers was op zijn nieuwe relatie. Ik heb toen tijdje contact verbroken maar later sprak ik hem weer. Zijn vriendin wou dat ik hem niet meer sprak maar dat deed hij wel, stiekem. Hij praatte met mij vaak over dat die onze sex mist en hij zou zelfs weer een keer met mij willen afspreken voor dat… We hebben ook foto’s naar elkaar gestuurd… Klinkt misschien stom maar wij zijn zo close, voor hem schaam ik me niet en ik vertrouw hem dat die er niks mee doet.

Hij is anders dan andere jongens, geen macho oid. Ik weet dat hij heel veel om mij geeft en dat die het ook jammer vind dat het uit is tussen ons, maar wat moet ik hier nou mee? Ik vraag me af of hij wel echt zo verliefd op haar is, want ik heb altijd gezegd: hij heeft met iemand omdat hij bang is om alleen te blijven (hij zei namelijk vaak: als ik jou niet meer heb krijg ik nooit meer iemand anders)

Ik snap niet zo goed dat hij, terwijl hij een relatie heeft, er alleen al aan DENKT seks te hebben met zijn ex. Dit vind ik absoluut niet kunnen, ik vraag me af wat hij dan voelt voor zijn vriendin? En zou jij nog graag zijn vriendin willen zijn als je weet dat hij, achter je rug om, met andere meisjes sjanst? Denk het niet.

Ik zou een goed gesprek met hem aanknopen en vragen wat hij precies van je wil en wat jullie gaan doen. Stel hij wil bij zijn vriendin blijven, dan moet je het contact verbreken uit respect voor zijn vriendin. Wil hij liever verder met jou, dan zou ik toch even nadenken over het achter je rug om sjansen.

Ik zou geen tweede keuze willen zijn. Als hij het uitmaakt met zijn vriendin kun je het nog proberen maar anders zou ik afwachten.

Ik vind het echt knap lullig voor zijn huidige vriendin. Hij heeft een relatie en tegelijkertijd mist hij jullie sex? Hoe moeilijk ook, als je ex dan in op die flirtjerige manieren begint te praten mag je er niet op in gaan. Stel je voor dat die vriendin van hem nu was!? hoe zou jij het vinden als je vriend dan ng constant met zn ex bezig was?

Bovendien als hij jou echt mist, dan zal het na een poosje wel uitgaan met die 2, en zal hij wel bij jou terug komen toch…

Ja ik heb me ook vaak afgevraagd hoe het komt dat hij daar nog aan denkt. En tuurlijk het klopt helemaal niet wat hij doet. Ik moet hem ook niet meer, daar ben ik nu wel achter, anders had die ook niet na een week al oogje op een ander, lijkt me.

Ik had trouwens het contact weer verbroken een paar dagen geleden. Het voelde gewoon niet goed. Na deze reacties weet ik al helemaal dat het de goede beslissing is geweest, dankje!

Dat is denk ik het beste, hij klinkt niet echt als een goede jongen.
Enne… geen hand vol, maar een land vol jongens!

Wat is jou ex een idioot :’)