Mijn ex

Hey allemaal…
Het is al 10 maanden uit met mijn ex, maar ik mis hem nog steeds vreselijk. De reden dat het uit ging was omdat we allebei een andere afkomst hebben en andere mensen gingen stoken… Wij hebben nog best veel contact, meestal via snapchat. Vorige week bij een feest is hij naar me toe gekomen, begroeting was een knuffel, kort gesprekje en weer een afscheidsknuffel. Hij doet de ene keer vet afstandelijk en de andere keer lijkt het echt alsof hij mijn vriend nog is. We wilden nog afspreken deze vakantie. Het idee kwam van beide kanten, maar het is nog niet echt gepland enzo… Ik wil hem eigenlijk om duidelijkheid vragen als we gaan afspreken, want ik heb geen zin in valse hoop. Alleen het probleem is dat ik mijn gevoelens nooit zo goed kan verwoorden als het er op aan komt, plus dat die gemixte signalen mij echt gek maken. Kan iemand mij advies geven hoe ik dit alles het beste zou kunnen aanpakken?..
X

Hij is trouwens degene die het uitmaakte, was waarschijnlijk al duidelijk hihi

Kan je hem niet iets appen in de vorm van ‘Ik voel me rot over hoe we uit elkaar zijn gegaan en er zijn nog een paar dingen waar ik mee zit die ik wil uitpraten’ en dan kijken hoe hij reageert. Ook kan je van te voren een lijstje maken met dingen die je zeker wilt vertellen (en de manier waarop) zodat je op het moment zelf die dingen niet vergeet en er daarna alsnog mee zit.

yess idd, ik zou hem ook gewoon een berichtje sturen en er met hem over praten :slightly_smiling_face: