Mijn ex

Hoi meiden , ik hoop dat jullie mij kunnen helpen .

Ik heb 3 jaar relatie gehad met mijn eerste toemallige vriendje . We kennen elkaar nu 7 jaar.
en nog steeds is hij verliefd op me hij kan me niet los laten .

Op dit moment zit het zo .
Vorig jaar kreeg hij nieuwe vriendin naar paar maanden ging het niet goed met hem . Toen zocht hij me op hij probeerde me te kussen en allerlei dingen opdat moment heb ik gezegd doe maar niet je hebt een vriendin is nier eerlijk tegen over haar. Ik heb hem toen later gezegd dat hij iets met zn gevoelens moet doen. Uiteindelijk wou hij me terug ik had op dat moment nieuwe relatie en ik zei dat dat er niet in zat na een paar maanden hoorde ik niks meer van hem . Het is nu jaar uit met mijn nieuw vriend van toen .

Een jaar later…

Hij stuurt me SMS alles goed?
Na heel gesprek vraagt hij wat ik aan het doen was. Ik zei hem dat ik aan het wandelen was op duur kwam hij daar ook heen .
we hebben stuk gewandeld samen …
Goede gesprekken gehad .
uiteindelijk wou die rondje gaan rijden met me hebben we gedaan hebben we samem aan het water gezeten toen ook goeie gesprekken gehad over zijn vriendin en hem de band is zo sterk tussen ons dat we nog steeds alles kunnen delen .hij zei dat seks niet goed is en ook niet vaak wil maar dat hij het acepteer van zijn vriendin .

Na lange avond begon hij me weer te zoenen … Hij zei dat die zich weer verliefd voelde dat die er niks aan kan doen …
uiteindelijk heb ik mij eigen mee laten slepen en seks met hem gehad was heel romantisch voelde op dat moment goed… ik voel me schuldig tegen over zijn vriendin aan de andere kant Denk ik van dat is niet mijn probleem een jaar gelden was hij ook vreemd gegaan toen om mij te zoenen heeft hij nooit eerlijk verteld tegen dat meisje ben ik achter gekomen .

Ik heb hem gezegd dat niet goed is day hij na 7 jaar nog met mij in zn hoofd zit en nog diep van binnen gek op mij ia niet goed is .
Dat hij eerlijk moet zijn . Tegen over zichzelf en zijn vriendin die kan er namelijk niks aan doen dat hij met mij in zn hoofd zit

Hij probeert me jaren al los te laten maar ik merk dat niet lukt dat die in nieuwe relatie gaat omdat die dat meisje leuk vind en ook omdat hij me dan kan vergeten . Het bizarre is ook dat ze veel dingen van mij weg heeft .

Hij heeft me vandaag geapt …
en hij zei dat hij geen spijt heeft van de seks … en dat hij gaat na denken …
maar ik voel me niet verliefd maar ik geef nog heel veel om hem ben bezorgd

Wat moet ik nou doen?

Contact houden ?
Niks meer zeggen ?

Dat hij jou niet kan vergeten is niet jouw probleem. Hij heeft nu een relatie, van hem afblijven dus, vooral als je eigenlijk geen gevoelens (meer) hebt. Duidelijk communiceren naar hem!

Hoe langer jullie contact houden, hoe meer risico dat er weer iets gebeurt tussen jullie. Denk aan zijn vriendin, wat jullie gedaan hebben is respectloos tegenover haar. Laat hem, zodat hij kan nadenken over zichzelf.

Bedankt voor de reacties …

Hij stuurt me net een berichtje dat hij gaat logeren bij haar…
echt bizar voor woorden als je geen spijt heb van wat je doet .
Hij zeg geef me tijd om na te denken …

Dus hij vraagt nu zelf tijd? Misschien is het beter zo.

Naaiactie van jou en die vriend van je. Letterlijk. Al het contact afkappen en niet meer afspreken. Wat jullie hebben gedaan is zo ontzettend laag tegenover dat meisje!

!!!
ik wil niet eens weten hoe het zou voelen om er als vriendin achter te komen…