Mijn ex ...

Hoi allemaal!

Ik zit dus een beetje met een probleem, ik heb na 7 maanden terug contact met mijn ex. We hadden het nogal ‘slecht’ beëindigd … hij heeft me zeg maar bedrogen. Ik wou dan ook gewoon niet meer met hem praten en dat is dus 7 maanden lang gelukt. Vorige week kreeg ik uit het niets een sms van hem en dan hebben we even gepraat. Ondertussen hebben we alles uitgepraat maar kwamen we op het onderwerp “tweede kansen”.

Ik ben nu best wel in de war want ik weet dat hij al een tijdje een nieuwe vriendin heeft maar toch begint hij over een nieuwe start, iemand vergeven en zo van die dingen.

In die 7 maanden ben ik hem nooit écht vergeten en ik zie hem dus nog altijd wel graag maar ben wel blij dat we terug vrienden kunnen zijn.

Contact verbreken of gewoon vrienden zijn? Ik weet het echt niet meer :confused:

Groetjes

contact verbreken, alsjeblieft.
iemand die ik ken heeft precies dezelfde situatie, en zij heeft 'm al een paar keer vergeven en het ging fout, en deze jongen is met 5 andere meiden het bed in gedoken sinds dien.

bespaar jezelf de pijn, nu lijkt het misschien mooi, tweede kans, bladiebla, maar het komt bijna nooit echt goed.

Volledig met haar eens

Hoelang heb je ongeveerr met hem gehad? En wat is soort van bedrogen?

Ik zou het ook niet doen…

Niet doen!
Die jongen heeft je al eens bedrogen, wie zegt dat hij dit niet nog eens gaat doen?
Verwijder hem en ga verder met je leven.
Er zijn genoeg jongens die het wel serieus met je menen!

We zijn ongeveer 3 maanden samen geweest en dan had hij het uitgemaakt met als vage reden dat ik veranderd was … week later kwam ik erachter dat hij al 2 weken terug samen was met zijn ex. Hij heeft dus een week een relatie gehad met ons beide.

Ik weet ergens ook wel dat geen contact het beste is maar ik wil hem niet nog eens missen. In een relatie zou ik hem inderdaad ook niet meer vertrouwen maar gewoon als vrienden misschien wel?

Wat wil je zelf?
Wil je wél contact met hem hebben? maar wat áls je sterkere gevoelens krijgt? dan kan je er niks mee, aangezien hij een vriendin heeft.
Of geen contact en er niet meer mee geconfronteerd worden? dus verder gaan

Als ik jou was, was ik voor optie 2 gegaan maar het is je eigen keuze.

Niet meer aan beginnen.

jaa mijn ervaring met nog een keer nemen is niet zo goed uitgepakt hij maakte het naar een paar maanden weer uit waardoor ik me weer facking kut voelde dus ja ik denk dat je het beter gewoon niet kunt doen en dit hoofdstuk aflsuiten en verder gaan met je leven het kan je een hoop verdriet besparenxx

Met wat ik uit je verhaal opmaak, is het echt geen goede jongen! Eerst bedriegt hij je met zijn ex, en dan begint hij terug tegen jou te praten over tweede kansen terwijl hij een nieuwe vriendin heeft? Die hij nu dus ook niet goed behandeld.

Ik ben niet tegen tweede kansen, toen mijn vriend en ik een maandje uit elkaar waren, was dat het beste wat er ooit gebeurd is. (Maar we hebben in de tussentijd wel niemand anders gehad en zagen elkaar nog elke week… Dusja, of we echt uit elkaar waren weet ik niet.) Maar dan moet er wel een goede reden voor zijn, en moet je de ander terug voor 100% vertrouwen, wat nu niet het geval is denk ik.