mijn ex

hoii girlss!

Ik heb sinds vorige week weer contact met mijn ex waar ik vorig jaar 3 maand mee heb gehad. Ik kwam hem vorige week tegen met uitgaan en hij deed heel aardig en gaf mij een kusje. eergisteren heeft hij mij gewhatsappt van dat hij denk ik geen relatie met me wil maar nog wel wil afspreken? Toen zei hij ook nog dat friends with benefits hem veel chiller leek? En hij vroeg of ik nog gevoelens voor hem had, ja dat heb ik dus. Hij zei ik heb geen echte gevoelens meer voor je maar als ik je zie vindt ik wel echt iets leuk aan je. Ik weet gewoon echt niet wat ik hier mee moet want ik wil hem heel graag zien en leuke dingen met hem doen. Ik begon gisteren tegen hem te praten ik vroeg van wanneer gaan we wat doen en ben je toevallig binnenkort alleen thuis? Toen reageerde die heel kortaf van uuhm nee, echt heel kut. Heb nu ook helemaal niet meer met hem gepraat, ik denk van hij moet maar beginnen met praten. Hij is ook heletijd online op whatsappt dus ben echt bang dat hij met allemaal andere meisjes zit te appen… Maar hebben jullie tips want ik wil hem eigenlijk heel graag terug.

Als je nog gevoelens voor hem hebt sowieso niet voor friends with benefits gaan, dat gaat echt niet goed. Hoe oud ben je?

Hij zegt zelf dat hij liever alleen friends with benefits wilt. Ik denk niet dat hij een relatie met je wilt maar dat hij jou alleen maar wilt voor seks etc. Ik zou er nog even goed over nadenken want het lijkt er wel op dat hij alleen maar dat van je wilt. En ookal zou hij een relatie met je willen, hij voelt niets meer voor je zei hij, dus dan is het toch ook niet leuk?

Dit inderdaad… als je gevoelens hebt, kun je dat gewoon niet, want dan weet je gewoon al dat je gekwetst gaat worden.

ja dat is ook niet slim om dat doen maar miss wil hij me na het afspreken wel weer terug, hij zegt nu wel van niet maar je weet maar nooit. Het is gewoon zo moeilijk. 17 jaar!

Ja maar hij weet ook dat jij nog wel iets voor hem voelt, let goed op of hij daar geen gebruik van gaat maken.

Ik zit echt precies in dezelfde situatie, alleen ik weet niet of ie nog gevoelens voor me heeft, want die vraag ontwijkt ie…

Dit komt mij zo bekend voor. wel afspreken maar zeggen wij zijn vrienden en vragen ontwijken als je er over begint gesprek afkappen etc.

Hij houdt je aan het lijntje en jij trapt erin. Het is niet voor niets je ex en hij wil je nu alleen voor de seks, terwijl jij nog gevoelens voor hem hebt. Niet doen!

Niet doen joh, hij wil overduidelijk alleen seks met je en dat gaat je alleen maar kwetsen.

Dan zal ie ze misschien wel niet hebben :wink: Tenzij jij er ook nog niet voor uitgekomen bent.

Als je het mij vraagt is contact met ex’en no good. Zeker als hij aangeeft dat hij geen relatie met je wilt, maar wel een FWB relatie met je wilt aangaan is dat in mijn ogen geen goed teken. Als je ex écht weer een liefdevolle relatie met je wilt, doet hij wel beter zijn best.

Wil je gebruikt en gekwetst worden? Ga op zijn voorstel in en wordt friend with benefits. Wil je n veilige en gezonde toekomst tegemoet gaan met een jongen die WEL van je houdt, geef hem dan een dikke vinger en negeer hem.

bedankt voor de reacties! ik denk dat het dan het beste is om dan maar gewoon niet meer met hem te gaan praten, alleen als ik in zie als hij zijn best voor me doet, en me terug wilt!

Ik zou hem mooi blokkeren op whatsapp kom jij niet in de verleiding om hem een berichtje te sturen of als hij met slijm dingen aan komt! Je moet dit niet doen! Je word echt gekwetst dan door hem! Je verdiend veel beter!

Ik heb dit tegen hem gezegd: ik heb er even over nagedacht en op de manier zoals jij het wil hoeft het van mij niet, dus ik hoef ook niet meer met je te whatsappen of af te spreken. Hij heeft dit geantwoord: zoals ik het wil? En niet meer appen oke wat jij wil. Toen heb ik dit nog gezegd: jaa weet zeker dat ik dan gekwetst wordt omdat je me toch niet meer wilt.

Ik voel me nu zo kut, echt zo’n druk op je maag :frowning_face::frowning_face:

Hij negeerd me volledig. Heb hem nu uit mn contacten verwijderd

^ Dan is hij je duidelijk niet waard.

Ik heb ook zo’n situatie gehad, maar dan was het geen ex.
Was gewoon een vriend, die ik leerde kennen via een andere vriend.
En je kent het wel, hij wilde seks, ik had gevoelens, hij wilde een vaste relatie, maar niet met mij.
Als je dit gebeurd, voel jij je hartstikke klote.
Er is een kans dat hij zich wilt binden aan jou, hartstikke fijn. Maar ook een kans van niet, dat gaat je gewoon heel veel pijn bezorgen.

Gewoon niet doen. Echt.
En wees blij met de keuze die je gemaakt hebt, want hij is jou niet waard indd.