hoii girlss!
Ik heb sinds vorige week weer contact met mijn ex waar ik vorig jaar 3 maand mee heb gehad. Ik kwam hem vorige week tegen met uitgaan en hij deed heel aardig en gaf mij een kusje. eergisteren heeft hij mij gewhatsappt van dat hij denk ik geen relatie met me wil maar nog wel wil afspreken? Toen zei hij ook nog dat friends with benefits hem veel chiller leek? En hij vroeg of ik nog gevoelens voor hem had, ja dat heb ik dus. Hij zei ik heb geen echte gevoelens meer voor je maar als ik je zie vindt ik wel echt iets leuk aan je. Ik weet gewoon echt niet wat ik hier mee moet want ik wil hem heel graag zien en leuke dingen met hem doen. Ik begon gisteren tegen hem te praten ik vroeg van wanneer gaan we wat doen en ben je toevallig binnenkort alleen thuis? Toen reageerde die heel kortaf van uuhm nee, echt heel kut. Heb nu ook helemaal niet meer met hem gepraat, ik denk van hij moet maar beginnen met praten. Hij is ook heletijd online op whatsappt dus ben echt bang dat hij met allemaal andere meisjes zit te appen… Maar hebben jullie tips want ik wil hem eigenlijk heel graag terug.