Mijn ex..

Mijn ex, maar tevens mijn grote nachtmerrie. Ondanks het feit dat ik sinds 1.5 jaar alweer een nieuwe vriend heb kan ik mijn ex maar niet vergeten.
Onze relatie ging met ups en downs, maar hij was mijn grote liefde en dat is die tot op de dag van vandaag nog steeds.
Ook al weet ik dat ik geen vrienden met hem kan zijn, blijf ik het iedere keer proberen, omdat het voor mij onmogelijk is om niet aan hem te denken.
Ik voel me enorm schuldig over de gevoelens die ik heb tegenover mijn vriend.
Ik weet me geen raad… kan iemand me hiermee helpen?

Het beste is geen contact.Het is moeilijk, maar als je steeds zijn naam ziet staan met ‘online’ erachter, dan blijft de neiging er steeds om tegen hem te praten.
Ook is het oneerlijk tegenover je vriend om contact met je ex te houden, aangezien je nog duidelijk gevoelens voor hem hebt. Dat is heel normaal hoor, je was niet voor niets verliefd op je ex, maar denk ook vooral aan dat het niet voor niets uit is gegaan. Probeer je te focussen op wat je nu hebt! :slightly_smiling_face:

Dus verwijder hem van whatsapp, fb en twitter etc. Hoeft niet permanent te zijn, maar dat geeft je op lange termijn wel veel rust denk ik.

^ idd, geen contact is het beste! is wel supermoeilijk maar dan vergeet je hem, en anders zou het niet eerlijk zijn tegenover je vriend.
denk er maar aan, je ex is niet voor niets je ex en je hebt een nieuwe vriend, die is er ook voor een reden! :slightly_smiling_face:

misschien is het handig om hem even uit je contacten te halen bij whatsapp etc, zo zie je niet telkens zijn naam en dus misschien minder drang om contact te zoeken?

Ik heb dat ook met een ex van me ik vind hem super leuk maar hij is echt een klootzak…

En ik ben er zelf nog niet klaar voor om hem overal op te verwijderen :frowning_face:
maar t moet toch maar ik heb zijn nummer nog wel op mn telefoon maar heb gewoon hem geblokt en op fb zeg ik gewoon niks tegen hem…

ookal vond ik het in het begin moeilijk om niks tegen hem te zeggen maar nu lukt het wel als ik zijn naam zie staan denk ik gewoon niks sturen je weet wat hij je heeft aangedaan en dan zet ik me erover heen en stuur ik niks :slightly_smiling_face:

Maar het beste is toch hem verwijderen.

Succes!!