Mijn ex wilt me denk ik terug.

Hoi,

ik ben 4 maanden samengeweest met een jongen die ik nog steeds heel leuk vind. Afgelopen vrijdag heeft hij het uitgemaakt en die dag daarna had hij opnieuw verkering met een ander meisje. Hij heeft hier ongeveer 3 dagen mee gehad en maakte het daarna uit. Hij wist zelf ook dat ik nog niet over hem heen was en dat ik nog van hem hield.
Dus nadat hij het had uitgemaakt zei hij dat hij me miste en het daarom had uitgemaakt en daarachter zei hij dat hij van me hield.
Ik hou ook nog steeds van hem, ondanks wat hij heeft gedaan. Maar ik kan dit niet zo makkelijk vergeten. Ik wil niet dat hij denkt dat ik makkelijk te krijgen ben en dat hij het zomaar kan uitmaken, een paar dagen een ander meisje hebben en dan terug naar mij gaan.
Als ik zo terug denk aan de mooie tijden die we hadden, zou ik kunnen janken. Ik kan niet zonder hem.

Wat zouden jullie doen?
Doei x

Geen idee eigenlijk…

Niks doen, alleen al om het feit dat hij meteen een ander meisje neemt. Lijkt er meer op dat hij per se een vriendinnetje wil hebben.

Wat een dumbass. Begin ajb niks meer met die zak.

Dit. Ik weet niet hoe oud jullie zijn, maar soms willen jongere mensen vaak een vriendinnetje of vriendje hebben om het ‘hebben’, omdat ze denken dat dat zo hoort, om het stelletje uit te hangen of omdat ze denken dat het bij hun imago hoort.

Ik vind dat hij niet erg serieus met relaties omgaat als hij binnen een week zijn relatie beëindigd, een nieuwe begint, deze beëindigd en vervolgens weer bij jou in het gevlei probeert te komen. Ik zou hem lekker laten gaan, hij gedraagt zich ontzettend onvolwassen. Je verdient een veel leukere en lievere jongen dan dit!

Hij had met anderen meisje,nu komt aan dat hij spijt heeft en met hangende pootjes terug kan jou niet vergeten dat is geen style hoe hij dat heeft gedaan.

Laat hem vooral gaan

Hij heeft geen respect, niet voor jou en niet voor dat andere meisje. Met zo iemand wil je toch zelf geen relatie?

Hij klinkt gewoon als een player…
Vraag hem eens waarom hij het heeft uitgemaakt…

Als hij jullie relatie serieus had genomen, dan had hij niet een dag later een nieuwe vriendin. Als het nu uit zou gaan met mijn vriend, denk ik dat we maanden geen ander zullen hebben (zeker weten doe je het natuurlijk nooit, maar het lijkt me normaal dat je daar even mee wacht).

4 maanden en houden van? Ik ben vast old school. Goed OT.

Als hij na vier maanden je, zonder reden, dumpt, en gelijk de volgende dag een ander meisje neemt, hield hij niet echt van jou he?! Nee, niet echt.

Laat gaan.

Niet doen, laten gaan

players zijn leuk als vriend ma nie als lief

Ja dit.

Hij zei dat hij het uit had gemaakt omdat al zn vrienden zeiden dat hij me liet stikken. Maargoed, waarschijnlijk ga ik hem geen kans meer geven.