Mijn ex terug

ik en mn ex hebben elkaar een tijd niet gesproken en een paar dagen geleden zei hij dat hij nog steeds me heel erg leuk vind en de warmte enz mist. hij is alleen vaak van huis door zn studie/werk dus hij vroeg of ik die avond langs kon komen omdat hij nu in de buurt was, maar eerst wilde ik niet en zei ik dat ik iets anders moest doen, maar later zei ik dat ik m toch wel wilde zien, en toen zei hij neejoh ga maar dat andere doen, ik had beter moeten nadenken.
en nu issie dus weer weg en weetik niet wat ik moet doen. hij weet niet wnneer hij er weer is en ik wil m ook niet teveel achterna zitten, maar ik wil hem toch wel spreken om duidelijk heid te creeren en kijken of ik nog echt iets voel enz
wat moet ik nou doen??

Hem opbellen of een sms sturen dat je wel eens wat wil afspreken?

noujaa ik weet niet of ze nr nog klopt en ik zei dus vd week dat ik wilde afspreken maar toen zei hij dus nee joh ga dat andere maar doen, ik had erbij moeten nadenken…

hij is niet voor niets je ex, dus laat 'm.

Nouja sowieso elkaar spreken… Er niet teveel achterna zitten ben ik het helemaal mee eens…Misschien kan je hem een smsje sturen dat je hem wel wilt zien, en dan maar wachten op reactie van zijn kant.
(Succes!)

idd
btw het is color ja sorry moest even XD

Exit.

er is een reden waarom hij nu je ex is, dus ik zou hem laten.

het ging uit omdat hij zo vaak weg moest door zn studie en werk, maar nu heeftie toch ontdekt dat hij echt niet zonder me kan. dus dat was de reden.

up?

Fout. In GB schrijf je ‘colour’. In 't Amerikaans-Engels schrijf je ‘color’. Maar dat even terzijde.

Stuur hem een mail?