mijn ex stalkt me

mijn ex stalkt me… dat is echt zwaar $%^&*. hij is echt een eikel. ik heb er echt alles over gedaan om hem weg te houde… maar hij gaat door…

WIE heeft iets waardoor ik hem meteen, voorgoed, altijd, 4ever van me af kan krijgen?! k zit er mee. hij loopt te zeiken.

Als hij je echt stalkt gewoon naar de politie stappen. Je kan bij je provider zijn telefoonnummer laten blokkeren of gewoon een ander nummer nemen en sowieso ook je ouders hierover inlichten (als je dat niet al gedaan hebt).

bind hem vast in de bezemkast
op school.

op school is doorgekrast omdat het anders niet meer rijmt :slightly_smiling_face:

laaat hem! of shakel je lieve vrienden in…(ikke(A))
die hem persoonlijk in elkaar slaat!
maar ff serieuss… hij is soooo zielig! laat hem echt gewoon!!!:s
xxxxxxxxxxmelisss! (you no who I am) (uhuh) :ok_woman:

Persoonlijk aanspreken, hem helemaal afzeiken zodat hij begrijpt dat je niets meer met hem te maken wilt.

op mijn oude mobiel kon ik nummers blokkeren. misschien een optie als dat bij jou kan?

neem een ander telefoonnummer, scheld hem helemaal uit (luch altijd op :grinning: ) maar vooral: ga naar de politie en geef hem aan

politie denk ik gelijk als ik dit lees.
Heb dit ook gehad en toen hij me achtervolgde in de stad en ik tegen hem ging schreeuwen dat hij weg moest gaan en hij me vast ging pakken en terug ging schreeuwen heeft 1 van de mensen die het zagen ook de politie gebeld.

ik ben ook heel lang gestalkt
ik weet hoe kut het is
als hij door blijft gaan moet je echt naar de politie gaan
bij mij was het wel erg
hij kwam zelfs naar mn huis en school
en bleef maar doorbellen hij achtervolgde me van school naar huis
echt heel eng
ik durfde in die tijd niet eens alleen over straat
je moet echt naar de politie gaan

super bedaaankt allemaal!! hij is gestopt., heb ff flink op hem lope zeike. hij is echt dom. maarja hij is gestopt!! jess jess jess(L) maar ik laat dit ff staan voor mense die dit ook hebbe:P

xx. bedankt iedereen ben blij:D

waarom heb je dat niet eerder gedaan dan:P je gaat toch niet zeggen dat je het nog nooit tegen hem hebt gezegd

muahaha zou heeeel stom zijn xD
Dan is het niet echt stalken. Meer denken dat hij nog kans had.