[Bedankt als je de moeite neemt dit allemaal te lezen. (;]
Ik woon(de) in het buitenland, en ik ontmoette hier een jongen. We zijn twee maanden redelijk intensief met elkaar omgegaan en kregen ook iets. Na die twee maanden vertelde hij echter dat hij in januari naar Noorwegen zou gaan verhuizen voor een baan en dus vertelde hij me dat hij er per direct mee op wilde houden om het “niet moeilijker te maken dan het al was”. Dit is alweer anderhalve maand geleden.
Toen we iets kregen, had hij me wel verteld dat er een kans was dat hij zou gaan verhuizen, maar het was een “misschien ga ik naar Noorwegen” en een “als we dan een relatie hebben telt dat ook mee in mijn beslissing” en aangezien die relatie super voelde voor mij, had ik niet het idee dat hij nu weg zou gaan. Maar wel dus, ik zag het niet aankomen en het hakte er flink in.
Ik heb hem toen verwijderd van MSN en facebook, niet uit woede, maar puur omdat ik niet constant aan hem herinnerd wilde worden. Ik heb dit hem overigens wel netjes laten weten en gezegd dat ik hem graag nog eens wilde zien voor hij weg ging.
Om verschillende redenen heb ik besloten om weer naar Nederland terug te gaan en ik zou het vervelend vinden om zo weg te gaan. Het is gewoon allemaal een beetje vreemd afgelopen.
Een paar weken geleden liep ik hem wel onverwachts tegen het lijf, dat was even pijnlijk en ongemakkelijk. Ik sprak toen weer met hem over dat ik hem graag nog eens wilde zien. Maar nu komt mijn vertrekdatum steeds dichterbij en als ik hem nog eens wil zien dan moet ik dat eigenlijk nu wel echt gaan regelen.
Is dit een goed idee of niet? (Er van uitgaand dat hij het wil, maar dat weet ik niet eens.) Ik vraag me af of het niet enkel vervelende dingen oprakelt. Heeft iemand ervaring met zoiets of in ieder geval je ex ontmoeten na een break-up?