Mijn ex MIKE!

Hoihoi,

Ik schrijf hier voor het eerst, en laat gerust je mening of tips achter!

-------------

Ik zag Mike staan, mijn ex. Hij leunde nonchalant tegen het muurtje naast de deur en rookte zijn peuk op. Ik bleef naar hem kijken, net zolang tot hij mijn kant op keek.
Mijn hart bonsde. Wat zou hij doen?
Een paar seconden keken we elkaar recht aan in de ogen. Toen ging de harde doordringende bel. Het einde van de pauze was aangebroken.
Mike pakte zijn tas, stond op en liep naar binnen. Ik wilde naar hem toe rennen maar mijn benen waren als lood.
Was dit Mike?
Nog geen twee weken geleden had hij geroepen niet zonder me te kunnen. Ik was zijn prinsesje, we zouden nooit van elkaar scheiden.
Nu had hij me aangekeken alsof ik een wildvreemde van hem was. Ik begreep er niets van. Wat was er toch gebeurd dat het allemaal zo ineens voorbij was?

‘‘Kom Lau, de bel is gegaan!’’ Emma trok me aan mijn jas. Ik kon niets anders doen dan meelopen, en ik kreeg hoop om nog een glimp van Mike te zien.
Ik wist dat hij les had op de eerste verdieping.
Gister had ik, hoe dom ik eigenlijk was, zijn rooster nagecheckt en zijn facebook uitgebreid bekeken.
Al had hij me direct na het uit was van zijn facebook gegooid, al zijn statussen en foto’s waren openbaar te bekijken.

–VERDER?–

Jahoor, leuk begin :wink:

Best leuk. Misschien een beetje cliché.

Wel leuk, vind de titel alleen niets.

Ben wel benieuwd naar het volgende stukje.

Dit wil ik niet. Mijn ex heet Mike.