Mijn ex is unforgettable ...

Mijn ex heeft het uitgemaakt 1 week voor de grote vakantie. Ik heb er de hele vakantie mee gezeten en veel verdriet gehad, ik heb echt geen leuke vakantie gehad. Maar net in de laatste weekjes van de vakantie begon ik hem te vergeten en merkte ik al snel dat het beter met me ging. Nu is voor mij gisteren weer de school begonnen. En meteen toen ik hem weer zag, bamboefknal werd ik weer verdrietig en vrolijk tegelijk, verdrietig omdat het uit is en vrolijk omdat ik hem na 8 weken weer zag…
ik mis hem en hoe hij eerst was, want hij is enorm veranderd sinds het uit is. hij was eerst zo vrolijk en grappig en nu sinds het uit is zeggen zijn vrienden tegen mij dat hij nooit meer zin heeft om uit te gaan of te zwemmen ofzo… Maar… ik denk gewoon steeds: Dat daar is de jongen waar ik bijna een jaar lang verkering mee heb gehad, het was zo leuk met hem en ik hield zoveel van hem, en nu is van die tijd niks meer over en dat komt ook nooit meer terug…
daar baal ik zo van…
want het was het beste jaar dat ik in mijn hele leven heb gehad! en nu verveel ik me en voelt mijn leventje maar saai …
Hij doet ook niet echt bepaald heel aardig meer tegen me maar hij meent er niks van en weet gewoon niet wat hij met zijn gevoelens moet maar stiekem weet hij dat hij mij gewoon nog aardig vindt enzo. Hij is zo dat had hij wel vaker.
Maargoed in ieder geval, Hebben jullie tips? tips om hem te vergeten, juist weer dichter bij hem in de buurt te komen of juist niet. Alles zolang ik dit verdriet niet meer heb.
Wat zouden jullie doen?
thanks! :kissing:

dat heb ik ook gehad bij mn vorig vriendje! ik had het er echt moeilijk mee, maar mn vriendinnen hielpen me om hem te vergete. doe leuke dinge, ga uit, ontmoet andere jongens en voor je het weet ben je ben helemaal vergeten!

Je probeert het goed te praten. Dat je verdrietig bent en dat je hem mist…
Je wilt weer terug naar hem toe, maar ik kan je vertellen dat het waarschijnlijk niet meer gaat werken. Ik weet neit waarom het is uitgegaan maar je maakt het niet uit omdat het vakantie is lijkt me?

Neem vooral afstand van hem, want hij doet je zonder pardon nogmaals zeer.

Ga leuke dingen doen met je vriendinnen en probeer hem op die manier te vergeten. Het feit dat hij je ex is, betekent dat het om een bepaalde reden niet meer ging in jullie relatie. Oh en series kijken met een grote pot Ben and Jerry’s helpt ook :slightly_smiling_face:

Probeer hem te vergeten, hoe moeilijk het ook is. Omdat hij nu je ex is zal het waarschijnlijk ook niet meer lekker hebben gelopen in jullie relatie, en ben je nu beter af zonder hem. Probeer zoveel mogelijk afleiding te zoeken in leuke dingen!

Heel veel, en dan bedoel ik ook heel erg veel perziken eten. Het schijnt dat de gezonde vitamines en mineralen goed helpen tegen liefdesverdriet.

Ik zeg doen!!

Vergeet hem, enigste optie ook.
Je ex is niet voor niets je ex? Bij mij duurde het ook ongeveer 7 maanden om over me ex heen te komen…
Het kan een week duren, een maand, een jaar…

Je plant niet wanneer je over je ex heen bent.
Succes !

Hij heeft het uitgemaakt dus ik vind het niet meer dan logisch dat je er heel erg mee zit aangezien het niet jou keus was. Je ex is niet voor niks je ex vind ik in deze situatie een beetje onzin aangezien het van zijn kant kwam. Je kan hem vragen wat hij precies wilt, dan heb je duidelijkheid. Ik zou hem toch proberen te vergeten, hij heeft het uitgemaakt dus als hij je terug wilt zal hij vanzelf naar je toekomen. Als jij achter hem aan blijft lopen is er een grote kans dat je gekwetst wordt.

Edit: Als je opnieuw een relatie met je ex begint hoeft het overigens niet te betekenen dat dat nooit meer goed kan gaan. Jongens kunnen ook fouten maken wat betreft het beëindigen van een relatie. Mocht hij ooit nog wat met je willen, ga er dan niet vanuit dat hij je sowieso weer zal kwetsen

Same. We hadden precies een half jaar. Ben ook nog niet overhem

Hier hetzelfde. Het is al bijna 5 maanden uit en ik kom er maar niet overheen :frowning_face: En dan doet ie ook nog eens het ene moment ineens weer superlief en geïnteresseerd en vervolgens zegt ie weer een aantal weken niks…

Waarom is het uit?

Veel chocolade helpt ook :slightly_smiling_face: . In chocolade zitten stofjes die je gelukkig zouden maken en zwarte chocolade nog vrij gezond ook.

Je relatie is niet voor niks uitgegaan.