Mijn ex... Helpppp

Mijn ex wou steeds meer dan zoenen :hugs:
Toen had hij mij gevingerd
En 1maand later ging het uit omdat hij vreemd ging maar toen had hij dus een vriendin en hij ging dus tegen over haar ook weer vreemd met mij en hij zei toen hij een vriendin had dat hij condooms had en dat hij sex met mij wou maar dat hebben we niet gedaan
Toen ging het uit tussen hun en hij werd op mijn vriendin verliefd maar zij wou niks met hem dus een week later zoent hij mij en een paar dagen daarna had hij een nieuwe vriendin
Maar na de eerst week ging hij dus weer vreemd tegenover zijn vriendin met mij en hij zei dus zovan ik heb condooms bij en vroeg of ik het wou doen maar dat wou ik niet
Dus ik zei we doen dat volgende week wel want dan zijn we toch vrij maar die maandag daarna kwam hij naar mij toe om te zeggen dat hij toch geen sex wou enzo
Maar nu zit ik dus met een probleem
Ik wil nog steeds iets met hem maar ik wil dus ook wel sex proberen maar durf niet en hij heeft toch een vriendin
Wat moet ik doen???

Cool story bro

meen je die?
waarom zou je nog wat met hem willen?
dit klinkt misschien hard, maar meid hij gebruikt je.
en begin aub pas met seks als je er 100% klaar voor bent.
zo snel mogelijk over hem heen komen, je verdient beter!!

als je geen trol bent

Zoek alsjeblieft een andere leuke jongen als je per se al seks wil.

3 topics op zo’n 40 minuten?!

Ik krijg hier een beetje hoofdpijn van.

‘sex proberen’

Als je dit meent dan is het enige wat ik kan zeggen;
Ga even 5 minuutjes heel goed nadenken over wat je net allemaal gezegd heb en kom dan even terug ja.

Troll of serieus? Ik twijfel.

Maar zoek een andere jongen die niet vreemd gaat.

Jullie hebben gelijk en ik probeer dus ook echt een andere jongen te zoeken

:bowing_man:

Haha niet op die manier maar ik heb al een jongen die ik wel leuk vindt met wie ik best een relatie zou willen

Het eerste waar ik aan moest denken toen ik dit las.

Maar serieus, niet doen. Het is een klootzak die steeds weer vreemdgaat, dat moet je niet willen hebben. Dan kun je beter single zijn.

Ja jullie hebben gwn allemaal gelijk (ik ben echt gek)

Je weet zelf toch ook wat voor jongen het is, daar wil je toch niks meer mee, laatstaan de eerste keer mee beleven. Wacht tot je een leuke jongen tegen komt die wel trouw aan je is.

Weetje jullie hebben gwn gelijk
Echt iedereen bedankt voor het advies

groei op voordat je met jongens gaat klooien en leer nederlands.

sorry hoor meid maar die moet eruit: wtf bezielt die gast?!?! die vent is echt een player!! dat je met die gast naar bed wilt snap ik niet hoor!! zoek een ander yoh!! :wink:

(misschien komt het een beetje gemeen over maar bedoel het helemaal niet zo :wink: )

Pfffoee inderdaad een ander zoeken.
Ik snap alleen niet dat je al een ander leuk vind maar toch wil je wel ‘seks proberen’ met je ex die een relatie heeft en steeds weer vreemd gaat?

Ik weet het gwn allemaal niet meer

Ga in ieder geval niet met hem als je jezelf pijn wilt besparen.

Ben ik de enige die niks meer van dit verhaal begrijp en wie er nou met wie vreemdging ofwat?