Hi,
ik zit nogal met een dilemma, ik leg het even heel kort samengevat uit:
Ik was heel lang verliefd op een jongen en na een tijdje werden we een koppel, ik was natuurlijk heel blij en hield echt van hem, maar toen dumpte hij me per sms met een domme smoes van “het ligt niet aan jou, maar aan mij.” Serieus, hoe onvolwassen en schijterig is dat, iemand dumpen per sms, zeker als je (bijna) 17 bent?
Maar goed, toen we een relatie hadden zagen we elkaar heel vaak, waardoor hij ook vrienden werd met mijn vriendenkring. Nu zijn we al een paar maanden verder en ik voel me nog steeds gekwetst. Maar het probleem is, telkens als mijn vrienden met veel mensen iets doen is hij er ook bij.
Ik zeg altijd dat ik niet mee wil, omdat ik mijn ex niet meer wil zien, maar dat is ook best kut om dan alleen thuis te zitten. Ik ga dus volgende woensdag naar de bios met twee vrienden en nog twee andere vriendinnen, maar ik wist dus niet dat hij er ook zou zijn. Nu weet ik niet of ik moet gaan.
En alsof dat nog niet genoeg is is ie nu verliefd op mijn beste vriendin. Zij wil natuurlijk helemaal niets met hem, maar ik vind het wel heel irritant.
Wat zouden jullie doen, hem blijven ontwijken of het bijleggen?