Mijn ex gedraagt zich raar

Ik plaats eigenlijk nooit echt berichten op topics, maar ik kom hier zelf echt niet uit…

In de zomer’16 heb ik een relatie gehad met een jongen, na de zomervakantie heeft hij het met me uitgemaakt omdat hij weinig tijd voor me had en alleen een relatie wilde als hij ook echt vaak bij me kon zijn. Ik was hier kapot van maar wist het uiteindelijk wel te accepteren. Wel had ik altijd de gedachte dat ik met hem oud wilde worden, en dat hij wanneer hij me terug zou willen ik er altijd voor open zou staan.

Een paar dagen na nieuwjaar heb ik na lang twijfelen hem gelukkig nieuwjaar geappt. Ik had hier verder geen hoop bij en heb verder ook niet echt met hem gepraat. Later appte hij me opeens dat hij wilde afspreken. Ik dolblij 3kwartier naar hem toe gereden om te horen dat hij nu een vriendin heeft. Maar het gekke is dat hij wel seks met mij wilde. Na een paar uur ben ik naar huis gegaan en nu heeft hij gister weer contact gezocht met me (ik vermoed om dezelfde reden)

Ik vraag me af of jullie advies voor me hebben of misschien weten waarom hij dit soort dingen zou kunnen doen.

Waarom? Omdat hij een eikel is.

Tja, wil je seks met je ex die nu een vriendin heeft? Misschien moet hij weer aankloppen als hij single is, in plaats van dat hij nu van je wil profiteren.

Ik zou het contact verbreken als ik jou was.

advies? negeren die lul :’) verbreek contact en alles.

waarom zou je graag met hem omgaan?
hij heeft een vriendin, neemt contact vanwege de seks?
ik zou me kapotlachen met het feit dat ik van zo’n jongen verlost ben. Zou me niet verbazen bij een relatie dat ie ook werkelijk zou bedriegen.

waarom doet ie zo?
geen idee, denk dat ie zich zo voelt dat ie het ‘mag’ en dat ie het kan. respect is er niet. “waarom je binden aan 1 meid terwijl je 2 meiden in je bed kan krijgen” mentaliteit.

Hij zei toen we afspraken dat hij de beste seks met mij had en dat miste. Ik heb seks met hem natuurlijk afgewezen en hem vaker gezegd dat ik geen seks met hem wil als hij een vriendin heeft. Maar hij begreep het toen niet helemaal want hij probeerde steeds. Hij zoekt steeds op vreemde manier contact met me en datvind ik zo raar

dan heeft ie vette pech :’) als ie zo gedraagt met jou terwijl ie een vriendinnetje heeft, zou ik niet verbaasd zijn als ie liegt ofz.

A’hole. block hem je bent het niet waard om zo behandeld te worden.

Ik zou ook het contact verbreken. En als hij dat niet snapt dat je dan wel even z’n vriendinnetje op de hoogte stelt waarom hij telkens contact zoekt. Wat een sukkel zeg!

Wat een eikel. Hij wil vreemdgaan, snapt niet waarom jij hier geen zin in hebt en luistert ook niet naar wat jij (niet) wilt. Ik zou alle contact per direct verbreken.

Klinkt alsof hij gewoon zin heeft in betere seks dan met zijn vriendin. Ofwel, het draait allemaal om hem. Egoïst.