Mijn ex en zijn vrienden. HELP

Hallo allemaal,

Ik wil graag even m’n ei kwijt, dus bij deze;

Afgelopen jaar heb ik 4 maanden een relatie gehad met Sander, de eerste 3 maand waren erg leuk en we waren stapelverliefd, de laatste maand draaide de boel echter om… Sander ging steeds ‘makkelijker’ met me om en maakte vervelende opmerkingen omdat hij er wel van overtuigd was dat hij me toch niet kwijt zou raken. Ik was hier nogal zat van en we hebben een paar keer flinke ruzie gehad, na de laatste ruzie was ik zó boos dat hij zo vreselijk stom deed en ook niet langs wilde komen omdat hij ‘moe’ was, dat ik hals over kop die avond flink ben gaan feesten en zo half dronken met een andere jongen heb gezoend. Ik vind het niet oké wat ik heb gedaan omdat we toen technisch gezien nog bij elkaar waren en heb het hem dus ook verteld. Hij was verschrikkelijk boos en zijn woede is na een half jaar nog niet over. Hij vind me een bitch om het zo op z’n zachtst uit te drukken.

Genoeg over Sander, maar nu is er dus ene Tom… Ik vind Tom al een aantal maanden leuk, maar er is een probleem. Hij is een vriend van Sander. Toen ik door had dat hij mij ook leuk vond hebben we afgelopen week met elkaar gezoend. Sander weet hier van en is niet blij… Hij heeft nu ruzie met Tom en vertelt aan iedereen die het wil horen wat voor slet ik wel niet ben. Tom voelt zich ook kut hierdoor maar vind me erg leuk, zegt hij. Nu is er nog een tweede punt; Tom is nogal verlegen en daarom wordt hij nogal ‘beschermd’ door zijn vrienden. Laatst kwam er zelfs een van z’n vrienden naar me toe dat ik Tom niet moest kwetsen, op een beetje bedreigende manier. Sander doet dit nu ook en zegt Tom de hele tijd dat hij niks met me moet beginnen omdat ik dan toch alleen maar vreemd ga etc. Sander denkt trouwens ook dat ik alleen met Tom heb gezoend om hem jaloers te maken, maar dat is echt het laatste wat ik wilde :sob::muscle:. Ik vind Tom echt een hele leuke jongen, maar wat moet ik ingodsnaam doen met deze situatie? Wat nou als het niks wordt met Tom of als het blijkt dat we niet bij elkaar passen? Straks krijg ik Sander en z’n vrienden op m’n dak… Ik durf haast niet met 'm af te spreken omdat ik bang ben dat hij toch niet zo leuk is als ik verwachtte.

Zeg maar gewoon wat je er van vindt, ik ben op dit moment echt totaal in de war en kan wel wat suggesties gebruiken van iemand die er van de buitenkant tegenaan kijkt.

x :flushed:

Ik zou niet teveel namen noemen. Wie weet herkent iemand dit verhaal van jou.

Ze heten geen Sander of Tom, ik had hier inderdaad ook al aan gedacht :wink:

upje? I need help :flushed:

ik heb ook een x met 2 jongens gehad uit zelfde vriendengroep ging van de een naar de ander en weer trug wat een drama was dat succes als je het egt wil proberen gewoon doen