Mijn ex en ik

Hee,
pff ik snap echt niks van mijn ex
iets langer dan een jaar geleden had ik een relatie met een jongen, en ik heb bindingsangst dus ik had het uitgemaakt terwijl ik nog steeds evenveel van hem hield en nog verliefd was enzo… Toen hebben we een tijd niet gepraat, en ik kreeg steeds meer liefdesverdriet en vorig jaar in de zomer begonnen we op whatsapp weer heel veel te praten. En het leek soms echt alsof hij flirtte ofzo en met kusjes achter berichtjes zetten enzo.
En mijn vriendin heeft hem toen verteld dat ik hem mis en blabla en daarna had ik dat ook gezegd tegen hem. Maar daar ging hij niet op in, hij zei dat hij het lief vond enzo MAAR dat het niets zou worden (ik heb hem niks gezegd over mijn bindingsangst want ik dacht toen dat het een andere reden was dus ik had hem al een andere uitleg gegeven)…
Nu, een jaar later zie ik hem nog steeds hetzelfde als in het begin. En op snapchat als ik hem ook een foto stuur, reageert hij met moooi en xxx erachter enzo en ik begrijp hem echt niet!
Ik zou hem echt zooo graag terugwillen en niet meer zo zwak zijn maar ja… What to do?!

trouwens, hij is allesbehalve zo’n “stoere” player.
X

Up

Oke, maar dat durf ik eigenlijk niet want het is een beetje awkward spanning tussen ons gheheh

uppp

up! :flushed: