Mijn ex en beste vriendin

Hoi! Het is een maand geleden uitgegaan tussen mij en mijn vriendje. Nu ben ik er achter gekomen dat hij verliefd op mijn beste vriendin is, en mijn beste vriendin ook op hem is!:sob: Toen het uitging was ik nog verliefd op hem…:pensive:
Nu wil ik ze niet in de weg zitten, want liefde kun je niet tegenhouden. Maar ik zit er echt heel erg mee​:sob::broken_heart: Heeft iemand tips voor me hoe ik vrolijker word of advies voor wat ik moet doen? Alvast bedankt​:flushed::heart::kiss:

Ik heb geen advies sorry daarvoor, maar ik wil wel even zeggen dat ik dat niet echt een beste vriendinnen daad vind, ikzelf zou er echt niet mee kunnen lachen, sterkte ! :slightly_smiling_face:

Dit! Zoiets hoort een vriendin niet te doen!

Over praten met je vriendin. Als je niet wil dat ze wat krijgen gewoon zeggen. Ik vind dat als vriendin je dan ook luistert en niks laat gebeuren, maar aan de andere kant is iedere situatie anders. Dus ik denk dat praten echt key is in zo’n situatie.

Misschien best praten met je beste vriendin en duidelijk maken dat je je rot voelt over de situatie. Verliefdheid kan je inderdaad niet tegenhouden, maar uiteindelijk is vriendschap veel belangrijker is dan een jongen die in staat is om na één maand al te switchen naar de beste vriendin.

Precies wat de meiden hierboven zeggen, het is geen beste vriendinnen actie en je moet er gewoon eens met haar over praten. Ik zou het totaal niet cool vinden als mijn beste vriendin met mijn ex zou gaan. Maar iedereen gaat er anders mee om, als je het wel oké vindt is dat aan jou. Maar dan hoef je er nog niet vrolijk over te doen of whatever dat kan niemand denk ik.

.