mijn ex doet vervelend

Heey,

Ik heb iets waarmee ik eigenlijk wel zit, maar ik weet niet wat ik d’r mee aan moet. Mijn ex, (sinds vrijdag uit) doet opeens vervelend. Hij heeft zegmaar gewoon een vriendin, en die mag mij geloof ik niet zo. (door haar is het ook uit, door een kutroddel, maar hij gelooft alles wat ze zegt)mEn zij zit de hele tijd naar me te lachen en te kijken, en dan gaat ze met hem fluisteren. En ik zat zo bij een meisje (hij vind haar niet leuk) en ik praatte ff met haar, en toen ging hij tegen haar zeggen van… wat zeg je nou allemaaaal? en blablabla, en toen zei hij tegen haar: jaaa ik probeer je te versieren, snap dat dan. (vet sarcastisch allemaal) Maar ik word gek van dat gefluister enzo, en ik durf dr ook niks over te zeggen. Maar ik wilde helemaal niet dat het uitging, maar hij geloofde me niet met die roddel enzo. nouja, dan niet he.

sorry voor dit lange zeik verhaal. maar ik zou het erg waarderen als jullie me willen helpen.
xxxx

Negeren is het beste, maar ook wel moeilyk.

Ik denk dat je je er niks van aan moet trekken, het gaat namelijk vanzelf wel weg.

En je mag bést wel iets respectvoller praten hoor, over je medemens.

Gewoon negeren, en die vriendin dus ook niet als een vriendin meer behandelen,
er zijn genoeg leukere jongens dan hem. Plus wat heeft het voor zin als hij jou toch bijna niet vertrouwd en jou ‘vriendin’ meer.

Welke ex is niet vervelend?
Die van mij daagt me met al het mogelijke uit.
Gewoon negeren.