Heejj xx
2 Weken geleden is het uitgegaan met mijn vriendje. Later heeft hij heel lullig gedaan tegen mij. Wat me raakte. Nu een paar dagen geleden zei hij tegen mij dat het hem spijt op Whatsapp. Ik wilde hem negeren. Maar een vriendin had wat tegen hem gezegt. Deze nacht ging hij weer met me praten op Whatsapp en zei: i love you. Ik wist echt niet wat ik moest zeggen dus ik vroeg het aan me zus. Ze zei dat ik ‘i love you’ terug moest zeggen. Dus dat heb ik ook gedaan. Maar nu denk ik dat hij denkt dat ik hem terug wil. Maar dat is dus niet zo. Weten jullie misschien wat ik kan doen? Negeren of gewoon blijven praten met hem? Ps: Hij woont een paar 100km van hem af. Dus ik kan niet face to face praten met hem.
Heul simpel.
Vind je hem nog leuk? Ga er heen.
Vind je hem niks meer? Maak hem duidelijk: “ik voel niks meer voor je.”
xx
Je vind hem niet leuk maar je zegt wel Ilove you tegen hem?
Uhhhhhhmmm
engels woordenboek kopen?
Ik vind hem wel leuk maar ik wil hem niet terug
Ik zou gewoon tegen hem zeggen dat je niet meer geïnteresseerd bent in een relatie met hem en daarna hem ook blijven negeren, anders ga je hem alleen maar hoop geven
Gewoon zeggen dat je niks meer voor m voelt en geen relatie meer met hem wilt en dat het definitief over is tussen jullie. Gewoon hard zijn.