Mijn ervaring met Delor SOS Colour Remover

Hoi iedereen,
Ik heb gemerkt, tijdens mijn eigen research naar dit product, dat veel mensen geïnteresseerd zijn in ervaringen met dit product.

Dit product schijnt de kleurmoleculen, door kunstmatige permanente kleuring, in je haar te laten krimpen waardoor je ze makkelijk uit je haar kan spoelen en je oorspronkelijke, of lichtste haarkleur terugkomt. Zonder bleekmiddelen of ammoniak en dus vrijwel geen gevaar voor rare reacties. Voor een uitgebreide beschrijving zou ik het product zelf even googlen.

Ik heb mijn donkerblonde haar in november 2012 rood geverfd met Garnier Nutrisse in 6.6 (Vurig Rood), hier was ik altijd ontzettend tevreden mee, ondanks het vele werk.
Natuurlijk vond ik wel erg jammer dat het maar 1-2 weken écht mooi rood was, maar dat heb ik voor lief genomen. Rond oktober 2013 besloot ik mijn haar eens met pure henna te verven, dit was opzich ook prima, alleen heel veel geklieder en voor het gewenste resultaat was heel veel tijd en herhaling nodig.
Daarna ben ik weer verder gegaan met mijn normale haarverf en alles was goed. Geen horrorverhalen zoals je weleens leest; smelten, uitval, rook, bos takken/stro.
Nu heb ik besloten dat ik het rood nog steeds prachtig vind, maar zo ontzettend veel gedoe dat ik er helemaal klaar mee was.

Toen kwam ik op internet Delor SOS Colour Remover tegen en de berichten die erover waren, waren overwegend positief, dus een gokje waard.

Onderstaande foto is van mijn haarpunten waarin ik het product 60 min heb laten intrekken.

Dit is dus absoluut niet mijn natuurlijke haarkleur, maar door de henna wist ik dat ik het rood er nooit 100% uit kon krijgen. Ik heb besloten om de rest ook te gebruiken en mijn hele haar ermee te doen. Ondanks het feit dat ik dan toch wel een beetje een ginger ben geworden nu, ben ik heel tevreden over het resultaat, het heeft wel degelijk gewerkt en ik denk dat ik nu redelijk makkelijk terug naar donker/middenblond kan, weliswaar met een oranje ondertoon, maar dat heb ik nooit lelijk gevonden.

Als jullie daarin geïnteresseerd zijn zal ik morgen bij daglicht weer een foto plaatsen, maar dan van mijn hele haar.

Dit product is dus zeker een aanrader als je graag van je donkere of moeilijke kleur afwilt, zonder daadwerkelijk te ontkleuren.

Groetjes, een newbie ginger :wink:

1. Lijkt heel erg op reclame
  2. Mag in het haarkleurentopic.