mijn enigste kans is zijn voetbal

hey, sorry misschien een vage titel, maar ik heb echt een probleem!
ik denk al een tijdje constant aan een jongen die ik maar een paar keer heb gezien tijdens een voetbalwedstrijd… ik kweet dat het wanhopig en stom klinkt, maar kan hem niet vergeten! hij is echt zo mooi en ziet er echt een lieve jongen uit :slightly_smiling_face:
Zoals ik zei heb ik hem een paar weken geleden opgemerkt tijdens een voetbalmatch , maar hij mij niet denk ik want ze kijken toch niet naar de mensen die komen kijken!
Nu is mijn vraag : hoe kan ik het beste contact leggen met deze jongen? wil hem zo snel mogelijk leren kennen en zien of hij wel de moeite waard is :slightly_smiling_face:

Ik ben wel een tamelijk verlegen meisje en de raad vn mijn vriendinnen durf ik niet volgen : ze zeggen dat ik gewoon in de kantine moet beginnen praten en een complimentje geven… maar ik zou het persoonlijk ook raar vinden moest er plots een compleet onbekende jongen beginnen praten met mij?
Ik denk persoonlijk dat hij mij gewoon gaat beschouwen als de zoveelste meisje die wanhopig een voetballer wilt versieren…
maar ik ben zo niet! pls alle tips zijn welkom !! zijn voetbal is gewoon de enigste kans om hem te leren kennen… bedankt !

ps : ik ben 18 en hij is 20, daarmee dat ik bang ben om kinderachtig over te komen…

ben jij bevriend met vrienden van hem? zoja ga er dan eventjes bijstaan en leer je m vast wel kennen =)

Er is geen overtreffende trap bij enige.
Je kan niet zeggen “Ik ben de enige in dit lokaal, maar de jongen naast mij is eniger en die voor mij is de enigste”

Ik zou nog eens gaan kijken en volgende keer als hij het veld afkomt, zeggen goed gespeeld ofzo. hopen dat hij dr op in gaat.

Misschien bedoelt ze wel dat het haar mooiste kans is :’).

Nee eh, ja. Ik zou 'm toch echt aanspreken. “Goh, mooie actie had je.” of “Mooi doelpunt!”
Zoiets. Is z’n ego tenminste ook meteen weer gestreeld.

Dan moet je natuurlijk wel even opletten of hij wel écht een doelpunt maakt XD

Dit vind ik een goed idee.
Zeg iets over de voetbalwedstrijd.
Of als je bij hem in de buurt gaat zitten in de kantine en hij een overwinning te vieren heeft, is het al helemaal makkelijk om hem aan te spreken.

echt? ik heb er echt opgelet de vorige keer, maar hij was hele tijd met de bal bezig en liep gefrustreerd rond haha :stuck_out_tongue:

maar jullie doen het zo makkelijk lijken, maar ik durf dat echt niet ! ik ben zoo bang dat hij mij raar zou aankijken en zoals ik al zei mij gewoon gaat zien als een meisje die zijn aandacht wanhopig probeert te krijgen… pf dont know what to do :stuck_out_tongue:

weet jij zeker dat je 18 bent?

edit: ik geloof je wel ofzo, maar je komt gewoon jonger over :].
ik denk dat hij je eerder kinderachtig vindt als hij ziet dat je niet durft en met anderen over hem staat te fluisteren dan dat je gewoon stoer op hem afstapt

Precies wat ik dacht… Ik zou hem gewoon een complimentje geven na een wedstrijd, vind ik ook altijd leuk om te krijgen ookal is het van een compleet onbekende.

ga gewoon naast hem in de kantine zitten ofzo en dan begint hij misschien wel tegen jou te praten! (:

ja ik ben 18! sorry, misschien komt het door de manier waarop ik mijn verhaal geschreven heb of omdat ik laat blijken dat ik te veel nadenk over zoiets stoms.
maar ik ben nu eenmaal verlegen en denk altijd aan het ergste , maar ik kweet dat ik het zal moeten doen anders gaat er nooit iets gebeuren!

plots een meisje bij al die jongens haha :grinning:
maar misschien moet ik eens lachen ofzo ? dat hij mij opmerkt snap je?

Eigenlijk hoeft het helemaal niet zo moeilijk te zijn, inderdaad, wat de anderen zeggen, een complimentje geven over hoe hij gespeeld heeft. Daarna kun je misschien vragen hoe lang hij al voetbalt etc.
Ik weet dat het misschien eng is, maar voor mij heeft het wel zo gewerkt :slightly_smiling_face:

Met ‘de enigste kans’ bedoelt ze gewoon dat er maar één kans is om hem te zien, dat is zijn voetbal.

Ik zou gewoon een keertje oogcontact maken. Of als hij aan de bar staat voor een drankje ga dan naast hem staan en bestel ook iets en lach dan eens naar hem. Nadien kan je toch gewoon een praatje met hem maken? Dan ben je geen totaal onbekende meer.

enigste is toch fout nederlands!

spannend! ik wil gewoon een goeie eerste indruk maken!!

Dat is Amsterdams.

Maar even ontopic: of je vraagt aan hem voor welke voetbalclub hij is. (Waar woon je eigenlijk, welke stad?)

haha misschien als ik al in gesprek ben met hem, maar dat als openingszin durf ik niet :grinning:
ik woon in antwerpen, belgie dus! en voor zover dat ik weet kun je bij ons ‘enigste’ gebruiken…