Mijn enige steun word weg gehaalt

Ik heb een probleem… Zinds vorig schooljaar zie ik al heel erg egen mijn leven op en zie het niet meer zitten… Ik moest na een speciaal iets om r over te praten en moest voor pa weken bij een groep omdat mijn zusje iets heeft en ze dachten dat het daar aan lag. Ik ben toen in aan raking gekomen met een jongen die bij mij op school zit en met broertje dat ook so iets heeft als mijn zusje. Ik ben nu ook smoorverlieft op hem ik heb met behulp van een vriendin gezegt dat ik hem leuk vind ma we zijn nu nog vrienden want we weten beide niet hoe e dit moeten aanpakken hij is ook mijn enige steun die ik heb om me door het leven te sleuren, maar een paar dagen geleden zij mijn beste vriendin dat ze een oogje op hem had terwijl ze weet wat hij voor me betekent… en ik ken der lang genoeg om te wete dat hij an moet veranderen en alles en dan ben ik me steun dus kwijt…
weet iemand wat ik hier aan kan doen plz zet een reactie

praat met je vriendin.
of praat met hem!

Das wel naaiend van je vriendin. Ga met hem afspreken ofzo,
sorry hier heb je ook niks aan. Upje voor jou.

Zitten al je toetsen wel op je toetsenbord en werken ze ook? Je mist namelijk een stuk of 100 letters.

Verder zou ik het er met je vriendin over hebben, gewoon zeggen dat dit echt niet kan.

Praat met je vriendin hierover want dit is echt lullig van haar.

Ze kan er toch niets aan doen dat ze een oogje op hem heeft?

Ik snap dit niet:
’ hij an moet veranderen ’
Hij dan? Hij An (persoon)?

Inderdaad wat hierboven gezegd wordt ^

Misschien moet je een cursusje typen nemen?

Waarom moet er altijd zoveel gezeurd worden over hoe mensen typen? Helemaal leesbaar is het niet, nee, maar dat kan ook gewoon één keer op een aardige manier gezegd worden. Dan is het ook duidelijk genoeg.

Praat er met je vriendin over, als ze een echt goede vriendin is vind ik dat ze zich in moet houden.

Ik vind het wel lullig van je vriendin. Ik weet dat ze er niets aan kan doen dat ze hem leuk vindt, maar hij is jouw vriend. En je vriendin moet je beste vriend niet afpakken, die vrijheid moet ze je gunnen.
Dus praat met je vriendin.

en ik ken der lang genoeg om te wete dat hij an moet veranderen en alles en dan ben ik me steun dus kwijt…

^Kan dit niet lezen, maar anders:
Ze vindt hem toch alleen leuk? Ze pakt hem toch niet af… of…?
Gewoon praten met haar.

wel een beetje moeilijk lezen, maar als je het gezegd hebt, dan weet je toch of hij jou wel of niet leuk vindt? als hij jou leuk vindt dan moet je er gewoon voor gaan!

Wat een klotesituatie. Maar misschien vindt hij haar wel helemaal niet leuk en waarom zou hij voor haar veranderen? No panic!
Ik zou trouwens wel even met je vriendin praten, want dit is gewoon naaiend. Weet ze dat jij smoor op hem bent, trouwens?
En als ze al contact met die jongen heeft gezocht moet je misschien ook even met hem praten?
En gooi er anders ook meteen uit wat je voor hem voelt, als dat niet wederzijds is kan je vriendin iets met hem nemen, met jouw goedkeuring. En anders moeten jullie allebei hem laten gaan.