Mijn eigen hotel

Mijn verhaal gaat over Julia, een meisje van 19 ze wil later haar eigen hotel, net als ik zelf. Ik ben nu pas bijna 14 maar ik doe net alsof die mijn droom toekomst is.
het is gebasseerd op verzonnen dingen en ook dingen die ik zelf meegemaakt heb. i hope you like it =D

Starend kijk uit het raam, en draai krulletjes in mijn goudblonde haar. Ik denk aan het leven van de ongeloofelijk saaie leraar die voor het bord staat. Zou hij getrouwd zijn en kinderen hebben? Hoe is zijn leven gelopen? Hoe zag hij eruit toch hij 18 was? In gedachten verzonken stoot Nina me aan. ‘Schat, waar zit je met je gedachten? vraagt ze’. Verschrikt kijk ik op, ‘heh, niks’ En ik krabbel wat cijfertjes in mijn schrift.Oja, ik zal me even voorstellen, ik heet Julia en ik ben 19 jaar. Ik studeer aan de hogere hotelschool, want mijn droom is om later mijn eigen hotel te runnen. Vroeger dacht ik altijd dat er opeens een mega hotel voor mijn neus stond en ik daar vrolijk in een mantelpakje zou rondlopen. Niet dus. Ik zit nu in het 2e jaar en het is keihard werken. Maar goed, terug naar nu. Onze begeleider komt binnen, mijn wangen beginnen te gloeien. Hij is zo’n 23 en ik stoot Nina aan. Hij gaat voor de klas staan en begint te vertellen: ‘Zoals jullie weten hebben we dit jaar een soort van stage met begeleider hier in Nederland, België of Luxemburg’. zegt hij releaxd. ‘De stage van een week is begin December, over 3 weken dus’. 'Het is ingedeeld als volgt: ‘Noortje en Jill gaan naar Limburg, Joey en Nina gaan naar Brussel, Julia en Jordi gaan naar Luxemburg’. Zo gaat hij een tijdje verder en sluit met ‘Per tweetal slaap je in een gedeelde woonkamer en badkamer en met een apparte slaapkamer, er gaat per tweetal één begeleider mee die lijst krijgen jullie later, en oja ik ga met Jordi en Julia mee’. Ik schrik, en kijk naar achterom Jordi lacht naar me, ik lach schaapachtig terug. In mijn hoofd verschijnt een chaos.

Verder?

iemand?

ja!

alleen de eerste zin:
Starend kijk ik het raam uit, en draai krulletjes in mijn goudblonde haar.
daar staat , en
dat klopt niet:P het is of het een of het ander;-)
en verder: eerst zeg je dat iedereen zijn begeleider pas leter krijgt te horen en nu krijgen julia en jordi hem al wel! :-S
maar lijkt me wel leuk!

nou kijk de begeleider zegt dat iedereen het later te horen krijgt maar zegt alvast dat hij met julia en jordi meegaat
maar bedankt =D

iemand anders?

grappig mijn echte naam gebruikt en de opleiding/beroep wat ik wil worden…

Oeh Oeh, dit wil ik later ook doen :grinning:
Naar welke Hotelschool wil jij?

Schrijf trouwens maar verder, nog een beetje een klein stukje om over te oordelen! Maar t lijkt me wel leuk