mijn eigen fabulus behang. kan jij het vinden?

Hi,
mijn opa is behanger en hij wilt voor mijn verjaardag (eind september) mijn kamer re-stylen. HE-LE-MAAL geweldig natuurlijk. maar ik zoek al een paar maanden mijn perfecte behang maar kan het maar nergens vinden. Ik wil graag blauw-bruin barok behang. Op www.behangwereld.nl heb ik wel een blauw-bruin barok-behangetje gezien maar dit is nou weer net niet wat ik zoek. Ik wil graag chocolade bruin & fel/baby-blauw. Niet zo moeilijk right. nou wel dus. ik zoek me suf. Ik ben ten einde raad en moet dit behang gewoon hebben. (tenzij jullie natuurlijk een ander fabulous behangetje voor me hebben) maargoed, ik hoop dat jullie misschien zo’n geweldig behangetje hebben gezien, dan zou ik zooooo blij zijn! (:
xoxo.

Maar eh, misschien moet je naar de winkel gaan en het daar vragen?

Ja even naar de winkel ja.
Btw, love the colour combo :3

thanks (:
ik ben laatst naar de praxis - karwei - en nog zo’n bouwmarkt geweest. maar daar hadden ze dus niet de perfecte behang. helaas. mijn oom werkt bij een behangerszaak dus ik krijg binnenkort een heeeeleboel van die boeken weetjewel. hopelijk zit daar iets tussen (:

je kan bij de hema wel van dat foto behang maken ofso
als je nou je patroontje opzoekt dat je wil en daar naartoe stuurt?

whaah lekker vaag

hier heb je een link:
http://foto.hema.nl/cmWallPaperStart.do

thanks! lijkt me alleen een heel gedoe & ben bang dat als ik dat maak dat de ene rol niet aansluit op de ander of het er heel raar uit gaat zien snap je? maar toch bedankt! :slightly_smiling_face:

volgens mij had ik laatst zoiets bij de Kwantum gezien, of het was de Praxis…

bij de praxis hebben idd een blauw-bruin barok behang. maar ik vind die blauw zo lelijk :$:$

@ e-kid.

ik was vandaag bij decorette en toen zei die man dat de kleuren combo bruin-blauw niet voorkomt O_O’ tenzij ik heel erg geluk heb…

love the combo to. maar blijkbaar zijn we de enige? of is niemand op het fabulus idee gekomen om deze combo te gebruiken (:

Tja of je moet blauw barok behang nemen en er een prachtig chocolade bruin kastje voor zetten? :3

Ga naar een behang speciaalzaak, daar hebben ze vaak veeeeeel meer dan bij de bouwmarkt e.d.!!
Hier hebben ze echt meer dan 100 grote dikke boeken vol met allerlei soorten behang.
Als er dan nog niets tussen zit…

Ik heb het heel toevallig bij zo’n behangwinkel in apeldoorn gezien. Weet alleen even niet meer hoe dit winkel nou heet… zit in zuid bij de eendrachtsstraat in de buurt. (google: Brona decokay!)

ik heb bruin en blauw behang. bij de praxis geloof ik. het zijn bruine boompjes zegmaar en dat de achtergrond babyblauw. in het echt si het prachtig, maar het is niet echt barok

@ e-kid. haha. goede oplossing not :$. ik zoek eeeecht bruin-blauw barok (:

@ rood. thanks! :grinning: apeldoorn is alleen wel een eindje bij mij vandaan… misschien kan ik het via internet bestellen of zijn er andere filialen van die zaak. ga ff googele!

@ sick. thankyouuu (: ik ga binnenkort kijke!