Mijn eerste zang Rehearsal en optreden :D ( Video )

Ik ben toch wel een beetje trots op mezelf. Jarenlang is mijn wens om ooit voor mensen te zingen, maar door de zenuwen durf ik dat gewoon niet ( zelfs niet voor mijn eigen ouders ) maar goed, vandaag de stap gezet en geoefend met een vriendin van mij die naast mij bleef staan om mijn comfort zone te versterken haha

Er waren een aantal mensen in de zaal toen ik ging zingen en dat was voor mij ENORM ENG maar heb het toch maar gedaan, nu zou ik nog wel een keer willen haha. Vond het zelfs leuk om te doen !!

Het is wel een oefening dus super goede kwaliteit etc is het niet en moet nog veel oefenen ( heb geen zangles nog ), maar ben wel beetje trotst op mezelf dat ik over de drempel ben gegaan

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=beoy4R28H78

http://www.youtube.com/watch?v=jAKg9uEnZ18&feature=youtu.be

Ik weet verder niet of ik dit hier mag posten ? Naar mijn mening is zingen ook een vorm van creatief bezig zijn, ik plaats dit niet voor reclame of dergelijke, ik hoop meer tips en tops te krijgen zodat ik weet wat nog anders kan en wat goed is. Zo leer ik veel meer aangezien ik nog geen zangles heb… :frowning_face:

Dus advies/tips en tops zijn welkom :slightly_smiling_face:

Wauw!!! Je zingt echt prachtig!!
Ik heb niet echt verstand van zang, dus kan je niet echt tips of advies geven, maar ik vind het wel echt prachtig,

Wauw je hebt er echt de stem voor! Zeker doorgaan!

Dank jullie wel!!!

Ik ga volgende week weer! Iemand leuke ideeën voor liedjes ?

Woow, dat is echt prachtig!

Thnx!!!

Mooi gezongenen! Hele aparte stem heb je!

Serieus, ik vind dit mooi. Echt mooi!

Echt mooi! Ik heb wel een tip al vast: Als je zingt moet je je kin zeg maar naar beneden houden, dan gaan moeilijke tonen veel makkelijker. Dus je moet zeg maar je nek recht houden door je kin naar beneden te houden (ik hoop dat je mij begrijpt!! haha)

Thnx en goeie tip !!! Ik snap wat je bedoeld, dankje wel !

Heel offtopic, heb jij ooit meegedaan aan take me out? Je komt me heel bekend voor :’)

ontopic, ik heb je zangkunsten hier al eens eerder gehoord, vind het echt bijzonder en mooi :slightly_smiling_face:

Hahaa ja omg ! Hoe zie je van veraf dat ik daaraan meedeed? Dus ja klopt !! Haha en thnx !!!

Je hebt wel eens filmpjes geplaatst van dichterbij in het durf jij je muzikale uitspattingen topic heeeeeel lang geleden, toen had ik het ook gevraagd maar was je niet meer actief volgens mij :stuck_out_tongue:

Vond jou wel echt leuk haha (even nog steeds offtopic) had je uiteindelijk een match ?:stuck_out_tongue: Na een tijdje heb ik 't niet meer gevolgd.

Aaawh dankje!! Nee geen man bij take me out gevonden, Ik ga toch maar voor een Amerikaan haha

Weten jullie evt nog andere leuke liedjes die bij mijn stem passen?

thnx !!!

Wow, ik had kippenvel. En dat heb ik echt nooit!!

Ik zing zelf pop, dus ik weet niet zoveel over klassiek zingen. Maar alsjeblieft blijf in dit genre want het is prachtig. Je hoeft echt niet onzeker te zijn!

Wauw

Kippenvel, super mooi! :grinning: