mijn eerste schrijfsel ever (ASHLEY STYMEST)

ok dit is mn eerste schrijfsel ever. Wees maar heerlijk critish daar leer ik iets van :slightly_smiling_face:
ik weet dat ik de punten en zooi op de verkeerde plek zet maarja ben een gebrekkige typer. nouja dit is een verhaaltje waar ik een poos geleden aan ben begonnen ik plaats eerst maar een stukje om te kijken hoe het aanslaat.

inleiding

Hi people. Ik wou dit boek in het engles maken maar aangezien engels niet mijn beste vak is word het dus toch maar nederlands.
Ik ga mij eerst maar eens voorstellen. Ik ben Robin Carli Wijkstra, ik ben 19 jaar en heb geen leven.Ik ben verslaafd aan piercings, tattoos en alles wat stoer is.
Ik hou van mannen met tattoos en een lekker stoer uiterlijk.
Over mannen met tattoos gesproken Ashley Stymest is mijn perfecte man daar kan ik wel een heel boek over schrijven.
Oja dat ben ik nu aan het doen.
Nu ga ik eens uitleggen hoe ik zo verslaafd aan Ashley Stymest ben geraakt(volgens mij interreseert het niemand wat maar dat interreseert mij niet).
Ik was op een dag aan het googlen toen ik tot mijn grote schrik het lekkerste ding ooit tegen kwam.
Mijn hart bleef een paar seconden stil staan, Het kwijl liep uit mijn mond en ik krijste de hele buurt bij elkaar.
Een goede vriendin schrok zich natuurlijk wezenloos en vroeg: Robin what’s wrong?
Ik wees met een hoofd als een tomaat naar mijn beeldscherm.
Mijn beste vriendin zei: Jezus wat is dat voor ugly ventje.
Ik begon direct te krijsen dat ze haar mondje maar eens dicht moest houden aangezien dat ugly ventje DE MOOISTE PERSOON TER WERELD WAS.
Ik geloof dat ik echt nog 3 uur lang met een stoned hoofd naar mijn beeldscherm heb staan staren en toen in slaap ben gevallen.
Toen ik sochtends wakker werd pakte ik mijn laptop, ging naar youtube en typte Ashley Stymest in.
Natuurlijk kwam ik maar een paar filmpjes tegen waar ik direct weer 3 uur naar zat te kijken.
Maar dit is weer genoeg onzin ik zal nu vertellen wat mijn droom is en dat word dus ook het uiteindelijke verhaal.

Hoofdstuk 1 Chaos in de modellenwereld

Robin werd wakker van een hels kabaal wat haar wekkerradio bleek te zijn.
Ze stond met een vernuft hoofd op en schreeuwde mee met het nummer Adelaide van Anberlin.
Over een uur moest ze al klaar zijn want dan vertrok haar vliegtuig naar Londen waar ze een fotoshoot zou hebben.
Ze liep naar haar kast en trok haar zondagskloffie eruit.
Vervolgens rende ze naar de badkamer en deed wat mascara op.
Ze liep naar de keuken en zette het senseoapparaat aan en drukte de tv aan.
Wat zou er nu weer op het nieuws zijn.
Robin’s mond viel open ze hoorde dat Ashley Stymest ook in Londen zou zijn voor een fotoshoot.
Robin hoopte vurig dat hij ook bij LondonModels moest zijn.
Ze werd opgeschikt door een luid kabaal in de keuken en vergat het hele Ashley Stymest gebeuren.
Ze rende de keuken in en begon luid te schelden.
Godverdomme dat heb ik weer, net nu ik haast heb klote senseo.
Hmm, ik zal het maar gauw opruimen en gauw naar het vliegveld gaan.
Eenmaal op het vliegveld namen de zenuwen de overhand.
Robin ging zitten en begon nerveus op haar nagels te bijten.
Robin haar baas Marian zag dat en gaf Robin een tikje.
Robin je mag niet op je nagels bijten die moeten er netjes uit zien voor de fotoshoot want je gaat met een bijzondere jongen op de foto.
Robin besteede geen aandacht aan Marian en kloof haar nagels nog verder af.
Robin wat is er met je aan de hand? Je bent zo stil en in je eigen wereld.
Er is niets aan de hand Marian ik ben alleen zenuwachtig.
Oké Darling ben je niet nieuwschierig met wie je op de foto gaat dan?
Nee, antwoordde Robin ik ben zenuwachtig of mijn hoofd straks wel mee wil werken.
Marian begon te lachen en antwoordde: Ach dat komt wel goed schat, we hebben een hele bult mensen die je zo weer mooi maken na de brakke zondag.
3 uur later waren Marian en Robin eindelijk in Londen aangekomen. En Robin was kapot.
Marian mag ik misschien heel even wat koffie? Want mijn senseo heeft het vanochtend begeven.
Ach schat natuurlijk mag je koffie hebben, maar eerst moeten we bij LondonModels aankomen.
Oké dat vind ik prima antwoordde Robin.
Eenmaal bij LondonModels aangekomen werd Robin hartelijk ontvangen en de koffie werd meteen naar haar toegebracht.
Marian wil je me nu vertellen met welke jongen ik op de foto moet?
dat weet ik ook niet ik heb gehoord dat het een brits model is maar meer heb ik ook niet gehoord.
Oef straks is ie hartstikke lelijk dan moet ik lachen dat worden dan een stel rotfotos.
Ach meid maak je niet druk hij is niet voor niets model hij zal vast wel knap zijn.
Kom meid we gaan jou eens even heel mooi maken. 2 uur later was Robin dan eindelijk klaar.
Ze keek in de spiegel en schrok van zichzelf. Zo mooi had ze er nog nooit uitgezien.
Haar haar zat prachtig, haar make-up was fantastisch en het jurkje wat ze droeg was zo sexy dat Marilyn monroe er niets bij was.
Robin kon niet wachten om te zien met welke jongeman ze op de foto moest.
Maar eerst moesten er een paar proef shoots gemaakt worden.
Na een paar shoots vonden de fotografen het goed en kon het echte werk beginnen.
Daar stond Robin in haar strapless jurkje voor de camera zenuwachtig te zijn.
Ash je kunt komen riep 1 van de fotografen.
Robin schrok zich rot en haar hart bleef haast stil staan.
Het zou toch niet DE Ash zijn.
Robin wachtte gespannen af en toen hoorde britse stem roepen ja ik kom er aan hoor m’n haar zit een beetje verrot.
En vanaf dat moment werd alles zwart.
Robin hoorde Marian in de verte vragen of alles goed met haar ging.
Robin deed haar ogen open en dacht dat ze alles gedroomd had.
Marian wat is er met me gebeurd.
O meisje je bent weer wakker ik dacht even dat je dood was je bent zo raar gevallen.
Marian!!! vertel me wat er is gebeurd.
Nou liefje je stond op het punt foto’s te maken met Ash en toen viel je zomaar flauw.
O nu weet ik het weer ik dacht dat het Ashley stymes was.
Ach kind ben je nu mal geworden dat was niet Ashley die is veel te druk met andere dingen hoor.
Ach ik dacht ook al dat is te mooi om waar te zijn.
Nee dit was een andere Ash dit was Ash Kingstar.
O nou nu is mijn fotoshoot geruïneerd en Robin begon te huilen.
Ach meisje je hoeft niet te huilen het komt allemaal wel goed ik regel een nieuwe fotoshoot voor je morgen bij PunkleggendModels.
O Marian je bent een schat. Ach geen dank liefje je bent een mooie meid en verdient het om nu eindelijk door te breken.
ga nu maar slapen en morgen gaan we naar PunkleggendModels.
Oké Marian tot morgen en slaap lekker.
Robin, wakker worden liefje tijd om jou eens even perfect te maken voor de fotoshoot.
Robin schrok zich rot en zat direct overeind.
Jezus Marian ik schrok me rot joh hoe laat is het?
Het is 6 uur darling en we hebben nog veel te doen dus kom in de stoel zitten en laat je verwennen.
Oké ik kom al mag ik koffie ? Ja, ik pak al koffie voor je.
2 uur later was Robin eindelijk klaar en zag er nog mooier uit dan eerst.
O Marian bedankt, ik hou van je. Geen dank schat, nou kom we moeten gauw naar PunkleggendModels.
Oké let’s go. Een halfuur later waren ze aangekomen.
Robin je moet nu direct naar de fotografen gaan ze leggen je wel uit wat je moet doen en je krijgt Ash weer als model bij je.
O ok dus als ik de naam Ash hoor moet ik dus niet flauwvallen?
Nee, niet flauwvallen want dan schop ik je lachte Marian.
Nou hup ga er heen en doe je best. Ok Marian bedankt voor alles. Geen dank popje en tot straks.
Robin rende gauw naar de fotografen en hoorde weer een fotograaf roepen: Ash, je moet komen.
Oke, ik kom eraan hoorde Ah zeggen.
Hmm, wat vreemd ik dacht dat zijn stem anders klonk. Ach hij zou wel verkouden zijn.
En daar kwam Ash aanlopen. Robin had het niet verkeerd gehad.
Zijn stem klonk anders omdat het Ash niet was.
Het was Ashley Stymest. Robin stond aan de grond genageld en begon te gillen.
Ashley schrok zich rot en kwam direct naar Robin toe rennen. Meisje, wat is er aan de hand?
Robin begon spontaan te huilen en Ashley pakte haar vast.
Nou meisje niet huilen kom maar met me mee we gaan wel ergens zitten.
De fotografen vonden het goed en lieten hun even weggaan.
Eenmaal in zijn kleedkamer vroeg Ashley: wat is er aan de hand mooi meisje?
Je moet niet zenuwachtig zijn je ziet er prachtig uit, je bent het mooiste meisje wat ik ooit heb gezien.
Er is niets om je druk over te maken je bent hartstikke prachtig.
Robin keek hem aan met haar vuurrode hoofd en zei: Maar dat is ook niet waarom ik moest huilen.
Waarom moest je dan huilen? Om jou. Dit keer was het Ashley’s beurt om een vuurrood hoofd te krijgen.
En waarom moest je om mij huilen prachtige dame?
Omdat jij mijn grootste idool bent en ik nog nooit iemand heb gezien die zo perfect is als jij.
O Mooie meid, ik ben niet perfect dat ben jij al en ik vind het heel lief van je dat ik je idool ben, maar ik ben niet zoals jij denkt dat ik ben, je kent me niet.
Ashley ik vind je wel perfect wat je ook zou doen of hoe verlept je er soms ook uitzien ik vind je perfect.
Robin, dat vind ik echt heel lief van je en ik wil jou goed leren kennen want ik vind jou perfect.
Robin begon weer te janken en zei : Ashley meen je dat echt? Dat is een droom die uitkomt.
Ja mooierd dat meen ik echt. En nu wil ik dit prachtige meisje haar naam weleens weten, aangezien je mijn naam ook kent.
Ik ben Robin en vind jou leuk.
Ashley begon te lachen en zei: Robin dat is een hele mooie naam voor een perfect meisje, en er zit een hele hele grote kans in dat ik jou ook leuk ga vinden.
Robin keek Ashley aan en werd warm van binnen.
Ashley mag ik je iets vragen? misschien is het wel veel te snel maar ik weet gewoon dat ik jou wil.
Mag ik je zoenen?
Ashley begon te blozen en zei: Natuurlijk mag je me zoenen, want ik geloof dat dit liefde op het eerste gezicht was.
Robin keek Ashley aan en bracht haar lippen naar zijn mond.
Op dat moment ging het brandalarm af en het hele gebouw was in rep en roer, Iedereen kwam Ashley’s kleedkamer binnen stormen en sleepten hun mee.
Robin begon Ashleys naam te schreeuwen maar die hoorde het allang niet meer, want hij werd een andere kant op gesleurd.
1 uur later was er weer rust PunkleggendModels was helemaal afgebrand. En daar stond Robin jankend tegen Marian aan.
Robin meisje leg me eens uit wat is er precies gebeurd. Robin kon niets meer uitbrengen.
het enigste wat ze nog kon doen was huilen tot ze niets meer overhad.
Marian bracht Robin naar een hotel en bleef bij haar slapen.
Meisje, morgen kijken we even of het al beter met je gaat en dan vertel je me alles maar.
Je zult nu wel moe zijn ga maar slapen. Robin bracht een hartverscheurend gekreun uit en ging slapen.

Het leest heel moeilijk. Als een persoon iets zegt dan doe je dit zo:

“Hallo!”
“Hoi!” zei ik terug.
“Hoe is het ermee?”
“Goed hoor!” ik liep naar de keuken.

snap je het een beetje xD het is een dom voorbeeld maargoed :wink:
Het is opzich een leuk bedacht verhaal, maar je zult het wel beter moeten opschrijven.

En misschien kun je de volgende keer de titel van je verhaal doen bij het onderwerp,
niet dat het je allereerste verhaal is, want dat trekt niet zo.

succes!

okee bedankt ^^

Wow obsession much? :'3

Ja haha inderdaad grooote obsessie hier ^^