mijn eerste schrijfpoging

heey, Dit is de eerste keer dat ik probeer iets te schrijven. het is eigenlijk een poging om iets te schrijven hoe ik me vandaag voelde :slightly_smiling_face:
dit is dus echt mijn gevoel op dit moment.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~[i][fgcolor=#08245E]
Ken je het gevoel? Het gevoel dat je zegt van ik ben verliefd. Het liefst van al zou je het uitschreeuwen en tegen iedereen vertellen.

Maar wat als je twijfelt? Twijfelt omdat je je eigen gevoel niet snapt?
Dat je soms wel de spreekwoordelijke vlinders voelt maar soms ook niet. En vergelijken met je vorige gevoel is nogal moeilijk als je het nog nooit iets gevoeld hebt wat zelfs maar in de buurt komt.
En er is ook nog de twijfel over de jongen. Is die jongen wel op mij? Is het wel wederzijds. Soms denk ik van wel en op een ander moment denk ik dat ik zot wordt.

En als de jongen in kwestie dan nog u beste vriend is. Wordt het dan niet wat moeilijker? Moeilijk om erachter te komen? Vragen aan de hem is geen optie, want wat als het niet zo is? Raak ik hem dan niet kwijt als vriend? En als je klasgenoten je dan nog beginnen uit te horen wordt het dan al helemaal niet te gek voor woorden! Want je moet het maar proberen te ontkennen als je eigenlijk diep van binnen wel iets helemaal anders denkt.

Waarom zijn gevoelens zo moeilijk?
Waarom kan je niet gewoon vragen hoe het zit? Omdat ik bang ben voor de waarheid, daarom. Maar is angst eigenlijk niet iets waar je je niet mag door laten tegenhouden?

Dus terwijl ik dit schrijf heb ik me voorgenomen om het op zijn beloop te laten gaan en we zien wel waar het me brengt. Want angst dat heb ik, en dat zal ik ook niet weg krijgen vrees ik.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~[/i]

Ik hoop dat m[/fgcolor]ijn poging jullie een beetje bevalt…

Hee,

er zitten wat schrijffouten in en ik vind die rode kleur persoonlijk niet zo fijn om te lezen. Omdat je steeds in vragen schrijft is het soms wat verwarrend. Maar, laat je dat niet tegenhouden om het nog eens te proberen. :wink:

liefs.

Too red/italic; didn’t read.
Sorry maar dan ga ik het echt niet lezen. En ik zie heel veel vraagtekens, vraag me af of dat ooit een goed iets is…

Ik vind het mooi ! :grinning: :heart:

heey, ik heb het in het rood gezet zodat het duidelijk was wat eigenlijk de tekst was, maar ik zal het veranderen :slightly_smiling_face:

@ esske_ dankje :slightly_smiling_face: