Mijn eerste animatie

Heey,

Ik moest een animatie maken voor school van 35 sec in ongeveer 1 week (story verzinnen enzo niet meegeteld) en ik vroeg me af wat jullie er van vonden en of je nog tips hebt? :3

http://vimeo.com/37806347

Eerste indruk: Aww, wat zielig :’(
Tweede indruk: De stijl is wel leuk gedaan. De animatie is wel wat houterig. Zou je niet wat meer frames gebruiken?

Mja dat houterige weet ik :frowning_face: kawm omdat hij binnen 1 week af moest zijn enzo is 4 frames per sec.

upje

haha eigenlijk moest ik wel lachen toen hij overreden werd. :pensive:
maar idd nogal houterig, maar wel heel mooi getekent!

Dankje :grinning:

Hahaha, ik vind 'm eigenlijk wel leuk :")
Maar inderdaad wat hier al gezegd wordt. Een beetje houterig alleen :")

Ik moest wel lachen toen hij overreden werd :’) maar voor ik vind het best wel leuk gemaakt, wat houterig maar voor de rest erg goed!

up

Mooi getekend! Dat houterige vind ik best wel meevallen. En ik moest ook wel een beetje lachen toen die jongen werd overreden… (a)

Haha vraag me wel af hadden jullie het einde verwacht of niet? :open_mouth:

haha nee daarom was het juist grappig :")

Blij dat mensen hem leuk vinden :3

Ik moes took lachen maar gewoon omdat het er zo droog uit ziet haha
Wel een leuk filmpje en voor de rest ben ik het met iedereen eens

Dankje ^^

Mooi gemaakt :slightly_smiling_face:

Leuk gemaakt :relaxed: Inderdaad houterig maar voor je eerste animatie echt tof!
Hoe meer frames, hoe meer werk, ja toch? Hahah.
-x-

@Shebob

Ja idd vond het ook moeilijker om er nog meer bij te verzinnen om die frames dan te gaan vullen x3 dus vandaar. Volgende keer ga ik wel meer frames doen.

BTW Mijn cijfer word bepaald door het aantal views dus bedankt voor het kijken iedereen :3

Upje ^^

leuk!
ik dacht echt gelijk: OHMYGOD THEY KILLED KENNY :grinning_face_with_smiling_eyes: