Mijn droomman♥️

Hoii meiden,

Het is sinds een tijdje uit met mijn vriend, nu dus mijn ex. Voordat ik met hem (tim) kreeg, was ik bezig met een jongen genaamd twan. Hij was onwijs knap en had serieus alles wat ik zocht in een jongen. Hij vond me leuk en ik hem alleen zeiden we dit nooit openlijk. Dus we hebben een tijdje gedate, maar ik werd gek van het afwachten en dat die niet 100% voor me ging. Toen ontmoetten ik tim. Tim vond ik totaal niks maar doordat tim 300% voor me ging en maar aan bleef dringen gaf ik hem een kans. We hebben ruim een jaar gehad maar uiteindelijk is het uitgegaan omdat hij dus zoveel moeite in het begin deed en dat op een gegeven moment weg was en ik niet meer het gevoel had dat die me nog leuk vond. Ook vond ik hem niet leuk genoeg qua persoon maarja hij vond me zo leuk en gaf me zoveel aandacht dat ik dat vooral leuk vond.
Tijdens mijn relatie is dus altijd nog Twan in mijn achterhoofd gebleven. En nu is het uit met Tim en vraag ik me af of ik Twan kan appe en zo ja; hoe zouden jullie hem appe en waarover. Ik heb hem een jaar niet gesproken en ik ruilde hem een soort van in voor mijn ex… Nu weet ik dat ik niet iemand wil die 300% voor me gaat als ik dat niet voor hem ga, zoals bij me ex. Ik wil nu iemand die ik al meteen leuk vind en niet iemand die mij moet overhalen om te zorgen dat ik een relatie wil. Twan is precies degene die bij mij past, het klinkt misschien raar maar ik heb zo’n zwak voor hem en dat is niet voor niks. Tips over hoe ik dit aan kan pakken? Ben btw 18 en vriendinnen zeiden al dat ik hem moet appe van; hey zag ik je nou bij de … (plaats waar die vaak komt). En dan met een verhaal komen dat ik was hardlopen en dacht dat ik hem zag en dat verder het gesprek aanknopen. Ik weet alleen niet of jongens door hebben dat dit gwn klinkklare onzin is. Dus iemand een beter idee​:flushed::flushed:

Xxx Juul! Alvast bedankt voor de hulp😘

Ik zou niet beginnen met een leugen. Gewoon iets sturen in de trant van: “Ik heb je al lang niet meer gesproken. Hoe gaat het nu met je?”

Precies.