Mijn droomjongen

Hey meiden ik zal me even voorstellen mijn naam is mirthe maar mijn vriendinen noemen mij altijd Myroni dus vandaar die gebruikersnaam. Nou ben ik laatst echt een super super super mooie droomjongen tegen gekomen op het internet. Ik heb al een aantal weken contact met hem en ben echt helemaal in de wolken. Hij is zoooo knap :couple_with_heart_woman_man: . Hij houd vooral echt van fitnissen maar hij heeft een hekel aan anabolen enzo hij doet alles gewoon naturel. ik bewonder zijn voortgang ook altijd en denk echt dat hij potentieel heeft.

Het probleem is eigenlijk dat een aantal van mijn vriendinnen hem helemaal niet leuk vinden en na dit 100derden keren gehoord te hebben begin ik het echt zat te raken… zijn mijn “vriendinnen” gewoon jaloers? of is hij echt niet zo knap?

Hier is een foto van hem:

http://imagecdn.bodybuilding.com/img/user_images/growable/2010/05/19/18553342/gallerypic/1lcAyhP23kFZUFsG9XObcgpCCkHn0879e.jpg

Ugh, wat een patser.

gadver.

seriously?

Iedereen heeft een andere smaak. Ik persoonlijk vind hem TE gespierd voor me.

en sowieso, via internet. misschien is hij die kerel op de foto wel helemaalniet

Ik weet niet of ik dit ĂĽberhaupt moet geloven. Maar ik vind het in ieder geval helemaal niks, bah.

Niet knap. En hij heeft potentie, of hij is potentieel.

gods, als al die mensen met hun oppompspieren nou eens van girlscene wegblijven zou het echt een happy planet worden (:

Ja, dit doet mij teveel denken aan het begin van de avond.
Als je bericht serieus is: vraag het lekker zelf aan je vriendinnnen. Hoe moeilijk is dat nou?

Wel heel toevallig allemaal.
TĂ© toevallig.
Rot gewoon op met die topics joh…

volgens mij zijn jullie gewoon jelly dat hij een heavenly blessed beauty is…

Zeg gewoon dat ze moeten ophouden, Als jij het niet leuk vind moet je dat zeggen
En trouwens JIJ vind hem toch leuk en dat is belangrijk !
x

Daar gaan we weer…

je vraagt of hij knap is terwijl hij voor 90 procent met zijn lichaam erop staat. maargoed het zou niet mijn type zijn nee. hij kan aardig zijn, i don’t know. maar hij lijkt nogal vol van zichzelf ja en alsof hij zichzelf en zijn lichaam belangrijker vind dat wat dan ook : )

stop alsjeblieft met dat engels ok !?

Haha, ik tel af tot dit op bodybuilding.com staat.
In 3…2…

sws als hij kleren aan had was hij 289723836x knapper (’:

Precies
Hij is zeker nog meer vriendjes gaan halen :’)

owja, wat was de link ookal weer, stond in dat andere topic, maar das weg