Mijn droom stage

Hi girls!
Zijn jullie ook verslaafd aan mode?
Nou ik wel hoor!
Voor school, zit in 3 havo, moeten wij een stage lopen
Ouders konden zich opgeven en leerlingen uitnodigen om het werk wat zij doen te laten zien.
Saai…Alleen beroepen zoals advocaat, politie, arcitect en kantoorbanen, wat ik al zei, SAAI (met dikke uitroeptekens)
Die beroepen zijn echt niets voor mij…
Dus wat had ik gedaan ik belde hier en daar wat mensen op en kwam terecht bij een fashionstylistenbureau!
Te gek dacht ik, Ik belde dus vol goede hoop op.
Ik kreeg een meneer aan de telefoon, Ik legde het allemaal uit en wat denk je?
Ik kon komen!
Zo te gek, ik kom er net vandaan en dacht, ik deel het met julie!
Té vet, Kleding, meubels en weet ik het allemaal, leuk neer gelegd en dat soort dingen.
Later moest ik met de stagiare naar amsterdam, de winkel sissy boy, om kleding voor jawel je hoort het goed (correctie: Leest) KOERT-JAN DE BRUIN te kopen oftewel soapie Dennis uit GTST! dus hij presenteert dus House Vision met kleding die wij hebben uitgezocht!!! Ook had ik een te gekke afgeprijsde zonnebril gekocht, 5 euro geen geld, soort ray ban wayfer in het zwart maar dan groter gescoord. En die vond zij ook l euk dus had ze die ook gekocht. Nog cappucino gedronken bij een restaurantje met een brownie en ik kreeg de stars, Diva donna en de glossy mee! Omdat ze daar de kleding van deden!!
En mag ik vaker komen, bijvoorbeeld als ze een BNN’ER stylen!
En als klap op de vuurpijl: mag ik bij de modeshow aanwezig zijn bij het afstudeerproject van de stagiare!!
Dus kan ik niet stoppen met lachen, ik denk dat jullie dat wel snappen!

Liefs,
Kim

hebben jullie ook ervaringen met modestages?
Ook zo’n droom?
of totaal niet geintresseert?

oo leuk zeg! :slightly_smiling_face:

WAUW! Dat is echt DE droomstage inderdaad!
Ga je dit later ook doen? Lijkt me echt een tof beroep namelijk!

Wauuw!

Ik vind advocaat geen saai beroep =/ Mijn vader is het ook. Maar goed, leuk voor je en eh, gefeliciteerd ofzo?

Leukk! Mijn stage vorig jaar, in de 4e, was op mijn oude basisschool, daar moest ik bijna alleen maar kopiëren. Was niks aan.

Sorry, ik bedoel het niet beledigend =)
Niets voor mij in elk geval, misschien wle voor een ander
Sommige vinden stylisten ook een saai beroep, You’re choice

Ja ik wil dit echt (met heel mijn hart) doen, echt te gek, het is zwaar maar wat wil je als je verslaafd bent aan shoppen, kleding, tassen (meer dan 78 stuks), schoenen (meer dan 24 paar) en modetijdschriften, modesites en nog veel meer waar het wordt FASHION/MODE in voorkomt ^^
en ik neem C&M (cultuur en maatschappij) met alle talen, geschiedenis, tekenen en economie, pretpakketje, maar ik ben juist goed in die vakken en heb ze nodig, handig niet?

XXX

Dat klinkt inderdaad geweldig!
Ik ben nu op zoek naar een plek voor een driedaagse stage, en wil het heel graag gaan proberen bij bijvoorbeeld een tijdschriftredactie. Of een weddingplanner, reclamebureau of jeugdgevangenis…

tijdschrift is moeilijk, Cosmogirl en fancy kunnen niet, te veel vraag naar (had ik gemaild) en CG reageerde niet eens… ><

Maar succes, ik hoop dat je het vindt! Lijkt mij ook het einde!

XX

een afstudeerproject van een stagaire?.. ‘Joepie’. x’D
En als stylist moet je ook weten hoe de kleding in elkaar is gemaakt, de patronen, hoe bepaalde stoffen op elkaar reageren e.d. Niet alleen shoppen, en wat kleding bij elkaar rapen.

Nja, leuk dat je het leuk vind… ik zou alleen iets meer schoenen kopen want 24 paar is niets. (vergeleken bij je tassen)

Aaaaah zo vet! Hoe heette dat bureau? En waar is het? :blush:
Ik moet namelyk binnenkort ook stage lopen, en zoals jou lijkt mij dit GEWELDIIGGG. Dus als je me ff wat informatie kan geven enzo, dan ben ik je dankbaaaaaaar ^^

WHAAAAAAAAA! WIL IK OOK :stuck_out_tongue:
welk bureau?

Lekker cynisch, bedankt dat je zo enthousiast bent, KUGH

Ik weet heus wel wat het inhoud hoor,
En dat jij het niet leuk vindt maak mij niets uit, dat is jou mening
Inderdaad je moet heus meer kunnen dan wat ‘bij elkaar rapen’
Stofkennis, bekende namen kennis, patronen, kunnen ontwerpen en naaien en nog veel meer, het is best moeilijk hoor!
én dat afstudeer project lijkt me geweldig want mijn ontwerpen staan daar ook over een paar jaar als ik afstudeer, en wie weet, (droom maar lekker verder, but you never know,…) Wordt ik wel bekent omdat ik doorzet =) ik heb er alles voor over,mijn droom ligt daar, 100% tja de verhouding van tassen en schoenen is groot maar ach dat vult zich dit jaar wel ^^, don’t worry, girl

En ik reageer meteen daarboven =)

Nooouuu dat kan ik niet zeggen, flauw hea
Omdat ze anders dood worden gemaild en gebelt omdat vele mensen dat willen
succes, niet lullig, ik hoop dat jullie dat snappen
10000000000000000000x sorry

Vragen zijn altijd welkom ik wil altijd vragen stellen aan die gene ‘mijn contact persoon’

XX I’m so so sorry

ik wil dat oooooooook!
ik ga in een hotel stage lopen.
en nu wil ik daar stage lopen aaaaaaah
ik ken je niet maar ik haat je van jaloesie

Hahaha Don’t hate me!
hotel is toch ook erg leuk?!

Xx

leuk! zou ik ook wel willen! maar heel gaaf dat je dat voor elkaar hebt gekregen, zeg! Succes met je verdere dingen die je moet doen daar.

Gefeliciteerd =]

Ik heb gewoon een hekel aan overenthousiaste mensen :slightly_smiling_face:

Hmm ik weet het… Ik ben er mee bezig :3

Echt leuk voor je::grinning:!