Mijn dijbenen/lichaam

Ik zou graag een second opinion willen.
Wat mag/kan beter? Is een bepaald dieet een super goed idee? Gooi maar vol!

Ik ga af en toe naar de sportschool maar ben de laatste tijd wat ziekjes geweest.

tinypic.com om foto’s toe te voegen :slightly_smiling_face:

MORIARTY, dankje!

Wat wil je nu horen?

Idd?
Want ik denk niet dat mensen hier gaan zeggen wat ze allemaal niet mooi vinden
Ik vind het er netjes uitzien hoor!

Woops dubbel post

Ik wil graag weten wat ik strakker zou moeten trainen, of dit überhaupt nodig is en zo ja, wat te doen? Misschien ander dieet dat beter zou helpen dan sporten. Etc.

Ik hoop op feedback op mijn figuur, of ik ‘zomer klaar’ ben.

Dankje! Ja sorry het is wel een beetje vaag!

Ik wil weten of ik zo gezegd ‘zomer klaar’ ben, zelf heb ik het gevoel dat ik veel meer moet gaan sporten, als dit niet het geval is blijf ik gewoon gezond eten namelijk.
Vandaar de second opinion, ik ga nu al naar de sportschool dus ik kan mijn routine dan daarop aanpassen als dat nodig is.

Maar de tevredenheid over je eigen lichaam tja… Bestaat niet.

Ik zou gaan werken aan je zelfbeeld, want ja tevredenheid bestaat wel. Je kan jezelf mooi vinden.
En waarom zou je op het internet vragen wat je strakker moet trainen. Het is mijn lichaam maar jou lichaam, jij moet ermee doen wat jij wilt en niet wat iemand anders wilt.
Want ga je alleen voor wat andere mooi vinden, dan blijf je je hele leven lang streven naar een perfectie die niet bestaat.

Ik ben héél perfectionistisch vandaar over mijn tevredenheid. Ik snap echt wat je bedoelt (en ik loop bij een therapeut voor mijn onzekerheid) maar dat houdt niet in dat ik graag aan mijn lichaam wil werken.
Ik heb dat stukje er maar uit gehaald, wil geen discussie daarover met iedereen eerlijk gezegd.

Wauw ik zou hier niet echt mijn lichaam zo posten. Stel je voor dat iemand m’n kamer of tas ofiets herkent. Het lijkt me -sorry als ik gemeen overkom dat bedoel ik niet- dat aangezien je het hier durft te plaatsen je lichaam al prima genoeg is.

Tja het zijn maar een stel benen, een buik en een kont. Zie je ook in een bikini toch? Mag je vinden hoor haha.

Vind het alleen een beetje jammer dat ik alleen commentaar krijg op dat ik het hier neerzet, hoe ik over mijzelf denk en dergelijk. Ik wil gewoon feedback op sporten/dieet.

Voor sporten/dieet zijn heeeel veel topics hier te vinden, die kun je het beste even raadplegen denk ik. Maar ik zou wel persoonlijk die foto’s weg halen, je weet maar nooit wat ze tegenwoordig allemaal met foto’s doen hè. Gewoon voor de zekerheid.

Ik had al wat verder gezocht en wat gevonden! Ik zal een keer braaf luisteren naar dat advies (ik ben een beetje koppig af en toe :stuck_out_tongue:).

Iig bedankt!

edit mod: dit is hier niet toegestaan