Mijn date......

Ik hoop dat iemand moeite zal doen om dit te lezen.

Nou,

Ik ben een meisje van 17 jaar en ik zit een tijdje met een jongen. Ik heb hem eigenlijk paar jaar geleden voor het eerst ontmoet bij een feest. We hadden samen gedanst. (Hij weet het niet echt meer omdat hij best wel dronken was) Een tijdje later na dat feest had ik hem toegevoegd op Facebook. Toen hadden we 5 minuten gepraat en dat was het eigenlijk, hij wist niks meer van die avond. Afgelopen maand deed ik een nieuwe foto op Facebook. Dus hij stuurde me een berichtje en vroeg of ik nou die rechter ben (ik stond met een vriendin op de foto), ik zei dat het zo was en hij vond me goed uitzien. Hij vroeg ook waarvan we elkaar ookal weer kenden en ik legde het uit en daarna vroeg hij mijn nummer en gingen we appen en alles. (Na 2 jaar hebben we elkaar dus weer gesproken) uiteindelijk wou hij afspreken en dat vond ik goed, we gingen 2 keer uit met nog wat vrienden van hem en mij. Ik vond hem echt een leuke jongen en hij zei zelf ook dat het klikt tussen ons en nog wat andere dingen. Dus afgelopen week vroeg hij of ik met hem naar de bioscoop wil gaan en ik vond het goed. Hij kwam me ophalen met de auto en ook weet thuis gebracht. Hij betaalde ook voor mij. We zijn naar paranormal activity gegaan. Ik weet niet echt romantisch, maar dat vond ik niet erg. Eigenlijk kwam het door mij dat we naar zo’n film gingen. Ik was een paar dagen daarvoor wat ziekjes en dus de dag van onze date voelde ik me ook nog niet 100%, dus tijdens de film kreeg ik best last van kriebelhoest, echt vreselijkkk… Maar dus er gebeurde niet veel tijdens de film (hoefde ook niet), in de auto met heen weg praatten we een beetje, maar hij begon over zn ex wat ik beetje raar vond, ik was best wel verlegen terwijl ik dat normaal niet ben dus daarom zei hij het meeste dingen. Zo was het ook met terug weg. Eigenlijk ging die avond heel snel. Maar toen we weer voor me huis stonden, vroeg hij of hij nog even met mij naar binnen zal gaan om gedag tegen me ouders te zeggen zodat ze ook gelijk weten wie het is (zoals hij het zei), maar we deden het uiteindelijk niet want ik wist zeker dat me ouders al sliepen… Hij vond het niet erg. Nou toen zei ik dat ik dan maar is ga en hij keek me de hele tijd aan, dus ik wist niet wat ik moest doen en zeg opeens, nou knuffel dan? En hij knikte zegmaar, dus we knuffelden maar op gegeven moment zoenden we dus… Beetje teveel details mja haha, nou alles leek wel okay, die avond vroeg hij ook of ik naar zn familiedag kom die 2 dagen later was dan onze date, maar ik vond dat iets te snel gaan… Maar vond wel lief dat ie me heeft uitgenodigd want ja leek dus alsof die me serieus neemt. Nu is het alweer een week later ofzo maar hij doet beetje droog en kortaf, ik wil hem beter leren kennen want ik weet echt weinig over hem, dus ik vraag soms dingen en alles, maar hij lijkt echt niet geintersseerd, maar al vraag ik of die nog wel wil afspreken dan zegt ie ja tuurlijk, geen zorgen, en ook zei die dat ie me wel leuk vindt en alles… Maar doet er niks mee zegmaar, ik weet is pas een week geleden maar in deze week is ook weet veel gezegd, eigenlijk gaan onze gesprekken negens over, hij praat meestal over school/voetbal, maar ik wil over van alles praten, (om hem dus beter te leren kennen), maar hij reageert dus droog en soms heel raar en soms begrijpt ie me niet, geeft me twijfels, alsof die me niet echt leuk vindt… Hoewel hij wel blijft praten (nja met telkens reageren na 20 minuten) … Ik weet gewoon niet wat ik moet doen en of ik er echt voor moet gaan. Ik weet het klinkt allemaar raar maar ik hoop dat iemand dit een beetje snapt en tips heeft. Moet ik moeite blijven doen? Of wachten? Of ja…

Het lijkt erop of deze jongen geen idee heeft wat hij met je aan moet :slightly_smiling_face:. Zeg hem dat wat je hier ook zegt, ‘Dat je hem wel leuk vindt, maar eerst meer over hem wil weten’. Dus neem zelf initiatief, want hij gaat dat denk ik niet doen.