mijn crushtalk

Hey iedereen!

Dus ik heb een crush op een jongen en we gingen een tijd geleden praten over whatsapp en op snapchat stuurde we elkaar berichtjes met; Gn<3 etc. We hadden okk een keer afgespoken maar dat wou hij geheimhouden (idk waarom) dus ik vond dat al raar. Maar een dag geleden kwam iemand uit zn klas erachter via Ask.fm dat ik met hem bezig was (er was een vraag met Flow? en ik antde “ja soortvan” en naja dat) dus hij vertelde dat tegen mensen uit mijn crush zn klas, blijkbaar heeft mn crush ales ontkend en gezegd dat ie mij helemaal niet leuk vindt. En daarna kreeg ik op Ask.fm deze vraag: “hoezo zeg je dat je flow hebt met (crush’sname)… hij ziet helemaal niks in je…”

Ik voelde me echt zoo verdrietig, maar ik wete niet wie die vraag had gesteld. Maar zou mn crush me stiekem wel leuk vinden of gwn niet? want we hadden wel iets enz. maar hij ontkend alles tegen zn vrienden en familie, en ik weet niet waarom… wat moet ik doen? hem gwn vergeten ?
thanks als je antw! :kissing:

VERDER DIT IS MIJN TALK OVER MN CRUSH HAHA DUS REAGEER AUB EN LAAT OOK BERICHTEN OVER JOUW CRUSH ACHTER OF PROBLEMEN, DAN KUNNEN WE ELKAAR HELPEN XOXOOX :upside_down_face:

sorry maar ik denk neit dat je kan helpen als je zelf niet ziet dat je crush je misbruikt hiervoor.

Hij spreekt af maar houd alles geheim en wuift het weg als vrienden en familie ernaar vragen?

nope, niet goed! ‘k zou oppassen met hem.
heel het subforum’liefde en boys’ gaat meestal over crushes en flow :p, niet nodig om 1 topic eraan te wijden.
Er is zelfs gewoon 1 topic ‘vind ie mij leuk’ waar je zoiets kan vragen.

btw, je caps lock stond de vorige post aan. In All capital typen hoeft helemaal niet.