Mijn crush woont in een ander land.

Nou, ik ben dus smoorverliefd op een jongen die ik in Februari 2008 ‘heb leren kennen’. Wij gaan elk jaar met carnaval op wintersport en hij woont in dat dorpje waar wij altijd op vakantie gaan. (See) Ik heb hem de hele week aangestaard en hij mij, maar we durfden allebei geen contact te maken. Ik ben van mezelf namelijk erg verlegen en hij schijnt ook verlegen te zijn. Mijn ouders en onze wintersportgroep hadden wel een beetje door dat ik hem wel heel erg leuk vond en begonnen zich ermee te bemoeien. Ze zijn gaan vragen hoe hij heet, en wat zijn e-mailadres was. Zijn e-mail wilde hij niet geven en toen hebben ze hem mijn e-mail adres gegeven. Toen ik thuis kwam had hij me aangemeld op msn, ik was natuurlijk superblij. Na een paar korte gesprekken op msn verwaterde ons contact. Maanden heb ik hem niet gesproken, in juni nog een keertje maar daarna pas weer in november (!). Ik had ondertussen een relatie van een half jaar achter de rug. (29 februari t/m 25 augustus) Eén van de redenen dat het uit is gegaan was dat HIJ nog steeds in mijn hoofd zat. Ik begon in November dus weer tegen hem te praten en verschillende keren vroeg hij wanneer ik weer terug kwam naar See. Ik vertelde hem in Februari 2009. ‘ah dann trink ma mal eines!’ zei hij. (Ah, dan drinken we een keer wat!) ik kon mijn geluk niet op. Nu, 28 december, is het nog 54 dagen tot ik hem weer ga zien. Ik ben superzenuwachtig, superblij maar ook superbang. Want wat als hij me niet ziet zitten? Of wat als het voor hem niet meer is als een vakantieliefde? En stel dat het wel wat wordt, hoelang houden we dat vol?

Heeft iemand hier ervaring mee, of iets? Want ik moet hier echt met iemand over kunnen praten die me begrijpt. Hij betekent zo vreselijk veel voor me en mijn vriendinnen zéggen wel dat ze het snappen, maar zij weten niet hoe ik me voel.

x

ik heb geen ervaring:P maar ik denk dat je gewoon moet afwachten hoe het loopt wnt dat kan natuurlijk niemand voorspellen :wink:

de mijne vanaf april '09 ook.

Degene die ik leuk vind woont ook in het buitenland, zo lastig!

heb ik ook :frowning_face:

Ik ben vorig jaar op wintersport geweest in See!
Datmoestikevenmelden

Haha, misschien heb ik je wel gezien (:
Ga je dit jaar weer?

Ik snap wat je bedoelt. Ik heb mijn crush ook ongeveer op dezelfde manier ontmoet als jij, dus eigenlijk elkaar daar niet gesproken maar dat het contact pas later kwam. Ik ga in april weer naar hem toe, en ik ben echt benieuwd hoe dat dan gaat zijn… Nou heb ik wel gewoon regelmatig contact met hem…
Iig heel veel succes ermee en als je wil praten ofzo, stuur me dan maar een bericht ofzo ^^’

Mijn ex woonde ook in het buitenland. (Hij in Servië, ik toen nog in Nederland). Het is ontzettend zwaar, maar we hebben het bijna 4 jaar volgehouden (het is uitgegaan door toestanden met mijn ouders). Maar hoe dan ook, ik weet dat hij van mij hield (en nog steeds houdt, dat zie ik in zijn ogen, heb hem in de kerstvakantie nog gezien) en ik hou nog steeds van hem. En ja, wie weet wordt het over een paar jaar nog wel wat…we hebben allebei nog hoop…
Mijn huidige vriend woont ook in het buitenland (hij in Bosnië, ik in Oostenrijk), nouja, met deze gaat het een stuk minder omdat hij ontzettend jaloers is en daardoor hebben we steeds ruzie (denk ook niet dat het nog lang zal duren)…

Dus…het kan wel, ligt alleen aan de persoon, aan de gevoelens en aan de situatie…de keerzijde is dat het 10 keer zo zwaar is als een gewone relatie…
Als je het echt wil, moet je ervoor gaan :wink:

De meines woont ook in bosnie… miss hem… ik heb hem in de kerst vakantie gezien en nu moet ik wachte tot zomer vakantie…

Ik heb hier geen ervaring mee, sorry.

Maar als hij je aanstaart en vraagt of hij wat met je wil gaan drinken, betekent dat wel dat het goed zit tussen jullie. Ik zou gewoon afwachten en doen wat je gevoel je zegt, dan komt alles goed. Alvast veel plezier in See!

sorry voor de dubbelpost.

Aahh, dat is kut!
Myn ex woont in spanje, hij was een uitwisselingsstudent…
In het begin miste ik hem wel, maar ik wist dat het niet zou werken als we zo ver van elkaar af woonden… Dus ben ik me op andere dingen gaan richten en er niet meer aan geprobeerd te denken hoe leuk ik hem wel niet vond…
En met resultaat, want ik mis hem nog steeds soms, maar dat is als vriend, niet omdat ik nog zo super veel van hem hou ofzo…
Ik vind het kutter voor hem want hij mist mij echt nog heel erg en gaat niet door met zn leven qua nieuwe vriendinnetjes enzo & in het begin was ie ook heel erg boos/verdrietig dat ik dat wel ging…
haha, sorry, ik moest gelijk ff mn verhaal kwijt :stuck_out_tongue: maar om jou te helpen, ik zou hem toch proberen te vergeten met hoe superleuk je hem vind en je richten op jongens in de buurt… Misschien is het moeilijk maar probeer hem echt als je vakantieliefde te houden en niet meer, want ik zie het aan mijn ex, tis echt heel kut als je er wel veel meer van maakt…

Mijn schoonbroer heeft een zweeds vriendin …gaat prima. Af en toe op en neer.
Ik ken ook iemand die een Portugeese vriendin heeft. Hij ziet haar elke vakantie…ik zou het niet kunnen, maar hij kan dat blijkbaar wel.